اندیشه های تمدن ساز

باید همه احساس کنند که مسئولیت ایجاد تمدن اسلامیِ نوین بر دوش آنهاست. رهبر معظم انقلاب

اندیشه های تمدن ساز

باید همه احساس کنند که مسئولیت ایجاد تمدن اسلامیِ نوین بر دوش آنهاست. رهبر معظم انقلاب

جنبش letter4u

Reba.ir

اندیشه های تمدن ساز

من با اطمینان کامل می‏گویم: این هنوز آغاز کار است، و تحقق کامل وعده‏ ی الهی یعنی پیروزی حق بر باطل و بازسازی امت قرآن و تمدن نوین اسلامی در راه است:
«وَعَدَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ لَیَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِی الأَرْضِ کَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِینَ مِنْ قَبْلِهِمْ وَ لَیُمَکِّنَنَّ لَهُمْ دِینَهُمُ الَّذِی ارْتَضی لَهُمْ وَ لَیُبَدِّلَنَّهُمْ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْناً یَعْبُدُونَنِی لا یُشْرِکُونَ بِی شَیْئاً وَ مَنْ کَفَرَ بَعْدَ ذلِکَ فَأُولئِکَ هُمُ الْفاسِقُونَ»
نشانه‏ ی این وعده ی تخلف‏ ناپذیر در اولین و مهم‏ترین مرحله، پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و بنای بلندآوازه ی نظام اسلامی بود که ایران را به پایگاه مستحکمی برای اندیشه ی حاکمیت و تمدن اسلامی تبدیل کرد.
پیام رهبری به کنگره عظیم حج - 17/09/1387

کانال ما در سروش:
http://sapp.ir/tamadonsazan

بکش و خوشگلم کن1

يكشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۲۱ ق.ظ

بکش و خوشگلم کن

راستش در طول تاریخ مسئله زیستی جنسی برای مرد بسیار مهم بوده، و هم به‌دلیل طبیعت مردانه اش و هم به‌دلیل فاصله گرفتن از دین و اخلاق، این شهوت، مهار نشده است. برخی از دستورات شرع که حتی خانم‌ها آن‌ها را امل‌بازی و تحجر می دانند، برای مهار کردن همین شهوت بی‌افسار است. دودی که خانم ها با بزک کردن برای دیگران، عشوه و خوش و بش با نامحرم، با انتخاب شغل مختلط با مردان، با نشستن کنار خانواده‌ها برای دیدن فیلم‌های مبتذل، با اجازه دادن به شوهر از این‌که درباره اوصاف جنسی زن دیگری بگوید و آلبوم عکس آن‌ها را ببیند، و... به‌خیال روشن‌فکری و به‌روز بودن به‌راه می اندازند، اول از همه به چشم خودشان می رود.

چرا ما؟
برخی از خانم ها می پرسند چرا ما باید مراقب باشیم؟ اسلام هم به زن و هم به مرد تذکر می دهد که حیا و عفت (دیداری، شنیداری، معاشرتی، تخیلی و...) داشته باشند، ولی خب قانون این است که در تزاحم‌ها و برخوردها، وسایل ظریف و حساس را در محافظ قرار می‌دهند تا وسائل زمخت و خشن، آن‌ها را خدشه‌دار نکنند. همه می‌پذیرند که شهوت مردان ابتدائا پر قدرت تر از زن‌ها ظاهر می‌شود. باور ندارید به این جلوه های غالب جنسی مردان در طول تاریخ بنگرید:
1. از قدیم مردان تصاویر جنسی را در غارها حک کرده‌اند.
2. امروز بیش‌تر نقاشی‌ها و مینیاتورهای جنسی را مردان می کشند.
3. اشعار در وصف اندام یار و خال صورت و موی محبوب را مردان می‌سرودند.
4. حرمسراها را شاهان و مردان ثروتمند می‌ساختند.
5. مردان هنگامی که دعوا می‌کنند فحش جنسی به هم می‌دهند!
6. برخی از اختلالات جنسی مثل هرزه‌گویی تلفنی و اینترنتی و چشم‌چرانی و... بیش‌تر مربوط به مردان است.
7. مشتری پر و پا قرص فیلم‌های شو و امور پورنو‌گرافی مردان هستند.
8. رمان های سکس را مردان می خرند و می نویسند.
9. انحرافات جنسی در مردان بیشتر است.
10. مردان، مشتری عروسکی‌های جنسی هستند.
11. تجاوز به‌عنف از مردان صادر می‌شود.
12. در آمریکا در ایام بارداری همسران آمارها نشان می‌دهد که مردان ارتباط بیرون از منزل دارند.
13. خودارضایی میان مردان شیوع گسترده‌تری دارد
14. تجاوز جنسی مردان به هم هنگام محدودیت و محرمیت هایی چون زندان در همه ملیت ها، بین مردان گزارش می شود.

سامان دادن یا هوس‌رانی؟
اگر اسلام درباره ازدواج مجدد و موقت احکامی دارد، به‌دلیل سامان بخشیدن و تعهددار کردن روابط جنسی و عاطفی با شرایط خاص است نه دامن زدن به هوس‌رانی. با توجه به این دستورات و با نگاهی به انواع اختلالات و انحرافات جنسی آزاد و شدت غریزه جنسی مردان منصفانه‌تر درباره احکام اسلام سخن خواهیم گفت.
آن وقت حق می دهیم به زنی که وقتی نمی‌تواند توقعات بیش از حد شوهرش را که بیماری اعتیاد جنسی دارد، برآورده کند، به شوهرش بگوید که ازدواج موقت کند و هر روز با کسی نچرخد. آن وقت افرادی که بیماری شدید روانی اسکیزوفرنی دارند و نمی توانند ازدواج دائم کنند، حق می‌دهیم که بخواهند از این نوع ازدواج بهره ببرند.
حتی زنان متدین به خانم های بی‌همسری که برای تنگناهای مالی تن‌فروشی می کنند و راهی برای ازدواج دائم ندارند، می گویند که «لااقل محدودش کن به یک نفر آن هم در قالب حکم شرعی!»
خانمی می گفت: وقتی برادرم از دنیا رفت متوجه رابطه همسرش با برادر کوچکم شدیم؛ اول انکار می‌کردند ولی بعد در کمال وقاحت گفتند «که با هم هستیم.» ما مذهبی هم نبودیم ولی التماسشان کردیم که لااقل ازدواج موقت کنید، ولی هیچ کدام نپذیرفتند.
اسلام با هوس‌رانی در قالب ازدواج موقت مخالف است، اما می گوید که اگر به هیچ وجه چاره ای نباشد، باید جلوی گناه را با جهت دادن به این ازدواج بگیریم. (خانم‌های محترم زود آشفته نشوند این مسئله خیلی تفاوت دارد با ترویج کردن ابتدایی این نوع ازدواج).

ادامه دارد...

ماهنامه خانه خوبان، م.ح.قدیری، ش 56، ص25-28.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">