اندیشه های تمدن ساز

باید همه احساس کنند که مسئولیت ایجاد تمدن اسلامیِ نوین بر دوش آنهاست. رهبر معظم انقلاب

اندیشه های تمدن ساز

باید همه احساس کنند که مسئولیت ایجاد تمدن اسلامیِ نوین بر دوش آنهاست. رهبر معظم انقلاب

جنبش letter4u

Reba.ir

اندیشه های تمدن ساز

من با اطمینان کامل می‏گویم: این هنوز آغاز کار است، و تحقق کامل وعده‏ ی الهی یعنی پیروزی حق بر باطل و بازسازی امت قرآن و تمدن نوین اسلامی در راه است:
«وَعَدَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ لَیَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِی الأَرْضِ کَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِینَ مِنْ قَبْلِهِمْ وَ لَیُمَکِّنَنَّ لَهُمْ دِینَهُمُ الَّذِی ارْتَضی لَهُمْ وَ لَیُبَدِّلَنَّهُمْ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْناً یَعْبُدُونَنِی لا یُشْرِکُونَ بِی شَیْئاً وَ مَنْ کَفَرَ بَعْدَ ذلِکَ فَأُولئِکَ هُمُ الْفاسِقُونَ»
نشانه‏ ی این وعده ی تخلف‏ ناپذیر در اولین و مهم‏ترین مرحله، پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و بنای بلندآوازه ی نظام اسلامی بود که ایران را به پایگاه مستحکمی برای اندیشه ی حاکمیت و تمدن اسلامی تبدیل کرد.
پیام رهبری به کنگره عظیم حج - 17/09/1387

کانال ما در سروش:
http://sapp.ir/tamadonsazan

جزئیات تازه از حمله به طلبه آمر به معروف در لرستان

کوتاهی اورژانس در کمک رسانی به طلبه آمر به معروف در لرستان/ بیمارستان عشایر از پذیرش طلبه آمر به معروف مجروح شده خودداری کرد

 

طلبه آمر به معروف گفت: بعد از ضربه خوردن من پلیس و اورژانس حاضر نشدن به صحنه بیایند و بیمارستان هم از پذیرش من کوتاهی می کرد.

حجت الاسلام محسن میرزایی درگفت و گو با لرستان خبر، اظهار کرد: شب پنجشنبه  زمانی که از خیابان  ساحلی خرم آباد عبور می کردم با صحنه ای روبه رو شدم که به خاط زجر آور بودن آن صحنه نتوانستم بی تفاوت باشم و به محل وقوع این اتفاق غیر اخلاقی رفتم و تذکر لسانی دادم.

وی افزود: خودوری پرایدی که یک دختر و پسر در آن بودند در ملا عام کاری خلاف شرع می کردند و من با زبان نرم تذکر دادم که راننده با تلفن حرف زد و جلو رفت و با اشاره به من گفت بیا که من هم رفتم.

طلبه آمر به معروف گفت: من فکر کردم که می خواهد در یک گوشه حرف بزنیم ولی راننده پراید داشته با دوستانش تماس می گرفته که بیایند.

حجت الاسلام میرزایی گفت: من با اشاره راننده پراید جلوتر رفتم تا به یک کوچه رسیدیم که شیشه ماشین را پائین کشید و با هم حرف می زدیم که یک مرتبه شیشه را بالا کشید و  دنده عقب گرفت تا من را با خودش بکشد و دست من گیر افتاد که با زحمت دست خودم را بیرون کشیدم.

طلبه آمر به معروف گفت: بعد از چند دقیقه دوستان راننده پراید که 3 الی 4 نفر بودند سر رسیدند و با فحاشی شدید  به من حمله کرده و رکیک ترین فحش ها را به من و نظام دادند و من سکوت کردم.

3 (3)

وی افزود: سپس سریع یک نفر آنها از پشت سر من را گرفت و چند نفر دیگر نیز از جلو به سمت قلب من با قمه حمله کردند و من برای جلوگیری از فرو رفتن قمه به قلبم دست چپم را سپر کردم و قمه به دستم خورد و چندین ضربه زدند و  بازوی دست چپم راپاره کرد.

حجت الاسلام میرزایی اظهار کرد: بعد از جراحت من ضاربان از محل متواری شدند و با رسیدن چند نفر از دوستانم با 115 و 110 تماس گرفتند که حاضر نشدند به محل بیایند و همکاری نکردند و من حدود 20 دقیه روی زمین مانده بودم و خون از بدنم می رفت

وی تصریح کرد: شدت خونریزی من زیاد بود ولی کسی نبود کمکی کندکه در نهایت دوستان با موتور من را به بیمارستان رساندند.

5 (4)

طلبه امر به معروف لرستان افزود: در بیمارستان هم ناباورانه با رفتار عجیب صحبت های بد پزشک و دستیار پزشک مواجه شدم به طوری که دستیار پزشک مدام مرا ملامت می کرد که نباید دخالت می کردم که ناگهان پزشک بیمارستان با کلمات زشتی گفت این طلبه خودش هم جز ارازل و اوباش است وگرنه دست به چنین اقداماتی نمی زد.

وی با انتقاد از عدم رسیدگی کادر پزشکی و بیمارستان اظهار کرد: با اینکه خون ریزی شدید داشتم بیمارستان حاضر به پذیرش نبود و ما مدارکی مثل کارت ملی و مبلغ زیادی جهت پذیرش در خواست می کرد  و پزشک هم به هیچ عنوان به بنده رسیدگی نمی کرد حتی به من دست هم نمی زد و تنها کار آموز ها زخم های من را شست و شوی سطحی دادند.

سایت لرستان خبر

نظرات  (۳)

۰۳ آبان ۹۳ ، ۱۵:۱۹ محمدمهدی باقری
سلام همسنگرم
امیدوارم خودت رو خوب خوب برای محرم آماده کرده باشی
به روزم
منتظر حظور سبزت هستم
یا علی
۰۴ آبان ۹۳ ، ۰۲:۳۶ احمد رفیعی
چه خبره تو این جامعه ..........
اخخخخخخخخخخخخخخ

معلومه نباید از پزشک و پلیس انتطار داشته باشی
چون اینها نسبت به منکرات رضایت دارنند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">