اندیشه های تمدن ساز

باید همه احساس کنند که مسئولیت ایجاد تمدن اسلامیِ نوین بر دوش آنهاست. رهبر معظم انقلاب

اندیشه های تمدن ساز

باید همه احساس کنند که مسئولیت ایجاد تمدن اسلامیِ نوین بر دوش آنهاست. رهبر معظم انقلاب

جنبش letter4u

Reba.ir

اندیشه های تمدن ساز

من با اطمینان کامل می‏گویم: این هنوز آغاز کار است، و تحقق کامل وعده‏ ی الهی یعنی پیروزی حق بر باطل و بازسازی امت قرآن و تمدن نوین اسلامی در راه است:
«وَعَدَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ لَیَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِی الأَرْضِ کَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِینَ مِنْ قَبْلِهِمْ وَ لَیُمَکِّنَنَّ لَهُمْ دِینَهُمُ الَّذِی ارْتَضی لَهُمْ وَ لَیُبَدِّلَنَّهُمْ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْناً یَعْبُدُونَنِی لا یُشْرِکُونَ بِی شَیْئاً وَ مَنْ کَفَرَ بَعْدَ ذلِکَ فَأُولئِکَ هُمُ الْفاسِقُونَ»
نشانه‏ ی این وعده ی تخلف‏ ناپذیر در اولین و مهم‏ترین مرحله، پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و بنای بلندآوازه ی نظام اسلامی بود که ایران را به پایگاه مستحکمی برای اندیشه ی حاکمیت و تمدن اسلامی تبدیل کرد.
پیام رهبری به کنگره عظیم حج - 17/09/1387

کانال ما در سروش:
http://sapp.ir/tamadonsazan

یکی از عزیزان مسؤول ما در روز شنبه گذشته در یک سخنرانی‌اش می‌گوید «برخی فکر کرده‌اند یک منقل آتش درست‌شده که برجام و تعهدات را بیندازند داخلش و آتش بزنند»، این حرف از یک مسؤول این نظام در مقابل اظهارات مقام معظم رهبری که ستون خیمه این نظام است چه معنا دارد!؟

سخنان مهم نماینده مجلس خبرگان و نماینده ولی فقیه در خطبه های نماز جمعه مشهد:

آیت الله علم الهدی: چرا برخی مسئولان با حرف های خود در مقابل رهبری می ایستند؟ / تعبیر «منقل آتش» از یک مسؤول نظام در برابر حرف رهبری چه معنایی دارد؟/التزام به «ولایت‌فقیه» جزء شرایط اصلی مسؤولان ممتاز کشور است

یکی از عزیزان مسؤول ما در روز شنبه گذشته در یک سخنرانی‌اش می‌گوید «برخی فکر کرده‌اند یک منقل آتش درست‌شده که برجام و تعهدات را بیندازند داخلش و آتش بزنند»، این حرف از یک مسؤول این نظام در مقابل اظهارات مقام معظم رهبری که ستون خیمه این نظام است چه معنا دارد!؟

 

تلاش دشمن برای دوقطبی کردن جامعه در نظام اسلامی

آیت‌الله علم‌الهدی در خطبه دوم نماز جمعه، 13 اسفندماه در حرم امام رضا (علیه‌السلام)، با بیان این‌که دشمن برای از بین بردن نظام اسلامی درصدد دوقطبی کردن این نظام است، ادامه داد: یک‌قطب جامعه همه لائیک‌ها، همه لامذهب‌ها، همه بی‌دین‌ها، همه ضدانقلاب‌ها، همه ضد ولایت‌ها دست‌به‌دست هم بدهند و بشوند یک اردو در مقابل این جمع اشک‌بار که روز سوم ماه جمادی‌الثانی که زیر پرده اشکشان حمایت از این رهبری در این نظام است، در مقابل این‌ها بایستند و دشمن درصدد این دارد برمی‌آید و دنبال این توطئه است.

 

چرا برخی مسؤولان با حرف‌های خود در مقابل رهبری می‌ایستند؟

نماینده ولی‌فقیه با انتقاد از برخی مسؤولان که با سخنان خود، به تحقق دوقطبی کردن جامعه کمک می‌کنند، اظهار کرد: این را می‌خواهد ایجاد کند که یک اردوکشی از لائیک بی‌دین در داخل کشور ما راه بیندازد، در مقابل این جمعیت تبار زهرا و علی که این‌ها به دنبال رهبری راه افتادند، این کار را می‌خواهد بکند و آنی که باعث گلایه ما هست، این است که بعضی از عزیزان و مسؤولین عزیزان ما چرا حرف‌هایشان را نگاه نمی‌کنند، چرا به مطالبشان توجه نمی‌کنند، واقعاً بناست به خرمن دشمن این‌ها باد بوزانند و بناست این خواسته نابکارانه دشمن را کمک کنند؟

ایشان به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع هیأت دولت اشاره و عنوان کردند: مقام معظم رهبری در افطاری ماه رمضان امسالی که مسؤولین در محضرشان بودند و هیأت دولت در خدمت ایشان بودند، در زمانی که تبلیغات ریاست جمهوری آمریکا بود و ترامپ به‌عنوان نامزد ریاست جمهوری آمریکا گفته بود که «من اگر به ریاست جمهوری برسم، برجام را پاره خواهم کرد»، مقام معظم رهبری هم فرمودند «ما نقض برجام نمی‌کنیم اما اگر آنان نقض کنند و برجام را پاره کنند، ما برجام را آتش می‌زنیم».

 

تعبیر «منقل آتش» از یک مسؤول نظام در برابر حرف رهبری چه معنایی دارد؟

یکی از عزیزان مسؤول ما در روز شنبه گذشته در یک سخنرانی‌اش می‌گوید «برخی فکر کرده‌اند یک منقل آتش درست‌شده که برجام و تعهدات را بیندازند داخلش و آتش بزنند»، این حرف از یک مسؤول این نظام در مقابل اظهارات مقام معظم رهبری که ستون خیمه این نظام است چه معنا دارد!؟

 

مقام معظم رهبری در ملاقات با مردم آذربایجان که هفته قبل بود فرمودند «بعضی‌ها دست‌وپا می‌کنند برای این‌که مردم را از جنگ بترسانند و به‌عنوان تهدید جنگ، مردم به فکر جنگ بیفتند و از این‌طرف مردم را به فکر جنگ بیندازند، دغدغه جنگ در مردم به وجود بیاورند و بیایند و به ما ضربه بزنند درحالی‌که مسئله جنگ مطرح نیست»؛ برادران، خواهران، اگر استکبار جهانی بداند امروز صبح می‌تواند جنگ را شروع کند، به ظهر نخواهد انداخت، این‌ها ناتوان‌اند، این‌ها عاجزند، بدبخت‌اند، کجا جنگ؟ مردم را از جنگ بترسانند که مردم دغدغه جنگ پیدا کنند.

 

جنگی در کار نیست، جنگ ما مقاومت در برابر تحریم‌هاست

جنگ ما در اقتصاد است، جنگ ما در مقاومت در برابر تحریم‌هاست، جنگی در کار نیست، از این‌طرف رهبری این را بفرمایند و از آن‌طرف هم آن آقای عزیز بزرگوار ما در همان سخنرانی‌اش می‌گوید «اگر برحام نبود و منشور هفت سازمان ملل درباره ما اجرا می‌شد، تا به امروز منشور هفت سازمان ملل درباره هیچ کشوری نشده مگر این‌که او را به جنگ رسانده‌اند و نظامش را براندازی کرده‌اند»، این حرف به فاصله دو روز در مقابل حرف رهبری؟

 

چند سال پیش از مقام معظم رهبری استفتاء شد که معنای التزام عملی به ولایت‌فقیه چیست؟ در استفتائات مقام معظم رهبری این مسئله هست، ایشان جواب دادند «ولایت‌فقیه، ولایت ائمه اطهار و ولایت رسول‌الله است، التزام عملی به ولایت‌فقیه این است که اگر ولی‌فقیه و ولی امر دستوری داد، اطلاعت کنند و اگر اطاعت نکردند، منافی با التزام عملی است. «مرگ بر ضد ولایت‌فقیه»

 

التزام به «ولایت‌فقیه» جزء شرایط اصلی مسؤولان ممتاز کشور است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی، التزام به «ولایت‌فقیه» را جزء شرایط اصلی مسؤولیت در موقعیت‌های ممتاز کشور عنوان کرد و گفت: مسئله التزام به ولایت‌فقیه در قانون اساسی ما جزء شرایط مسؤولین ممتاز درجه‌یک کشور است، آن‌وقت درباره نظر ولایت‌فقیه این حرف را بزنند؟

 

مقام معظم رهبری هفته گذشته در درس خارج فقهشان فرمودند نسبت به همدردی با مردم خوزستان که مشکلات مردم خوزستان را از نظر گردوخاک و آب و برق حل کنید، این درست نیست که به گردن گذشتگان بیندازید و بگویید این‌ها کوتاهی کرده‌اند و خرابکاری کرده‌اند، الآن شما آمده‌اید مسؤولیت مملکت را به دست گرفته‌اید، مشکل مردم را حل کنید، اگر شما مشکل مملکت را حل نکنید، آیندگان هم مشکلات را به گردن شما خواهند انداخت.

 

همه عظمتی که مردم برای نظام و مسؤولان قائل‌اند به خاطر وجود رهبری است

آیت‌الله علم‌الهدی با انتقاد شدید ایستادن برخی مسؤولان در مقابل رهبری و سخنان کنایه‌آمیز به ایشان، عنوان کرد: در مجمعی که در تالار رازی تشکیل‌شده به‌عنوان مجمع سلامت، باز همین بزرگوار آمدند صحبت کرده‌اند که در آن دولت خرابکاری‌هایی که می‌شد نمی‌گذاشتند انتقاد کنیم، می‌گفتند تضعیف دولت است، الآن که آن دولت رفته، باز نمی‌گذارند ما انتقاد کنیم، می‌گویند رها کنید دولت را خودتان کار کنید، این‌طور دهان به دهان رهبری گذاشتن؟ این‌طور مشت به‌صورت رهبری زدن؟ این‌طور ایستادن؟ همه عظمتی که مردم برای این نظام و مسؤولین قائل‌اند، به گل روی رهبری است.

 

کی آقا گفتند رها کنید؟ مگر گفتند رها کنید؟ معاون اول دولت گذشته را گرفته‌اند و در زندان انداختند؟ چی را رها کنید؟ گفتند شما بیایید مشکل را حل کنید، اگر می‌گویید آنان خراب کرده‌اند، به‌صرف گفتن این موضوع تمام نمی‌شود، بیایید مشکل را شما حل کنید، نگفتند رها کنید و رها هم نکردند، معاون اول دولت گذشته الآن در زندان است، چی را رها کردند؟ چیزی را رها نکردند.

 

امیدواریم این سخنان از روی بی‌توجهی باشد نه اردوکشی انتخاباتی

امیدواریم این عزیزان ما در حرف‌هایی که می‌زنند متوجه لوازمش نباشند و از بی‌توجهی گفته باشند اما اگر خدایی نکرده این حرف‌ها را می‌زنند که بیایند یک قشر لائیک ضد رهبری و ضد ولایت را به دنبال خود راه بیندازند و اردوکشی انتخابات بکنند، این خیانت به خون شهدا است، خیانت به صدیقه اطهر است و ان‌شاءالله عزیزان ما این‌طور نیستند که در این صدد بربیایند، لابد متوجه نبودند که سخنانشان چه وسایل و لوازمی دارد.

 

ایستادن در مقابل رهبری، خطر تحقق دوقطبی سازی جامعه را به دنبال دارد

ایستادن این‌گونه مقابل رهبری، خطر تحقق ایده نجس العین و ناپاک دشمن را دارد، دشمن این ایده ناپاک خود را در توطئه و فتنه دوقطبی سازی این مردم بخواهد اجرا کند و ان‌شاءالله امیدواریم که ذات مقدس پروردگار به عزیزان مسؤول ما که با همه وجود دارند در مدیریت این نظام زحمت می‌کشند، یک بصیرت کامل در تمام مشغله‌های فکری و اشتغالاتی که دارند عنایت کنند که با بصیرت حرف بزنند و لوازم فرمایشات خودشان هم توجه کنند که به کجا برمی‌گردد.

 

گروه سیاسی-رجانیوز

نظرات  (۱)

۱۴ اسفند ۹۵ ، ۲۲:۵۹ http://naghleghol.ir/

باسلام و تشکر مطلب خوب شما در سایت نقل قول انتشار یافت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">