اندیشه های تمدن ساز

باید همه احساس کنند که مسئولیت ایجاد تمدن اسلامیِ نوین بر دوش آنهاست. رهبر معظم انقلاب

اندیشه های تمدن ساز

باید همه احساس کنند که مسئولیت ایجاد تمدن اسلامیِ نوین بر دوش آنهاست. رهبر معظم انقلاب

جنبش letter4u

Reba.ir

اندیشه های تمدن ساز

من با اطمینان کامل می‏گویم: این هنوز آغاز کار است، و تحقق کامل وعده‏ ی الهی یعنی پیروزی حق بر باطل و بازسازی امت قرآن و تمدن نوین اسلامی در راه است:
«وَعَدَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ لَیَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِی الأَرْضِ کَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِینَ مِنْ قَبْلِهِمْ وَ لَیُمَکِّنَنَّ لَهُمْ دِینَهُمُ الَّذِی ارْتَضی لَهُمْ وَ لَیُبَدِّلَنَّهُمْ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْناً یَعْبُدُونَنِی لا یُشْرِکُونَ بِی شَیْئاً وَ مَنْ کَفَرَ بَعْدَ ذلِکَ فَأُولئِکَ هُمُ الْفاسِقُونَ»
نشانه‏ ی این وعده ی تخلف‏ ناپذیر در اولین و مهم‏ترین مرحله، پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و بنای بلندآوازه ی نظام اسلامی بود که ایران را به پایگاه مستحکمی برای اندیشه ی حاکمیت و تمدن اسلامی تبدیل کرد.
پیام رهبری به کنگره عظیم حج - 17/09/1387

کانال ما در سروش:
http://sapp.ir/tamadonsazan

حبیبی در نشست دبیران حزب موتلفه:

دولت با گذشت ۳۰۰ روز از توافق برجام ۳۰۰ گشایش را نام ببرد

 دولت با گذشت ۳۰۰ روز از توافق برجام ۳۰۰ گشایش را نام ببرد

 

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: رئیس‌جمهور می‌فرماید بعد از برجام هر روز یک گشایش داریم، آیا می‌توانند پس از گذشت بیش از ۳۰۰ روز از توافق برجام ۳۰۰ گشایش را در زندگی مردم نام ببرند.

 

محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: رکود، بیکاری، گرانی به مردم فشار می‌آورد. اما حرکت ملموسی از طرف دولت مشاهده نمی‌شود. رئیس جمهور محترم می‌فرماید بعد از برجام هر روز یک گشایش داریم، آیا می‌توانند پس از گذشت بیش از 300 روز از توافق برجام 300 گشایش را ایشان در زندگی مردم نام ببرند.

 

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به تحریم‌های بانکی بیان داشت: صدای تجار و مؤسسات دولتی و خصوصی بلند است که نمی‌توانند پولی جابجا کنند یا درآمدهای حاصل را آنطور که می‌خواهند خرج کنند. پولهای بلوکه شده ما هنوز آزاد نشده است. دولتهایی که پول‌ها را در اختیار دارند در اروپا و آسیا می‌گویند فقط می‌توانید از ما جنس بخرید. آمریکا زیرساخت‌های تحریم را حفظ کرده است. در حالی که قرار بود به محض انجام تعهدات ما همه تحریم‌ها لغو شود.

 

وی خواستار این شدکه اگر آمریکایی‌ها و غرب، به تعهدات خود در برجام عمل کنند دولت اقدامات برای عمل متقابل را شروع کند.

 

حبیبی همچنین با اشاره به بدعهدی آمریکا اظهار داشت: هیئت نظارت برجام باید از طریق راهکارهای قانونی نقض عهد آمریکایی‌ها را پیگیری کنند. حداقل نمایندگان ملت را در جریان پیگیریهای خود قرار دهند.

 

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این بیان رئیس جمهور که رسانه‌ها سطح توقعات و انتظارات مردم را از برجام بالا برده‌اند تاکید کرد: رسانه‌های منتقد از ابتدای گفتگوها بر عقلانی کردن توقع از مذاکرات تاکید داشتند، رسانه های حمایت‌گر هم که حمایت می‌کنند. این خود رئیس جمهور بود که گفت حتی آب خوردن ما به برجام مربوط است و پس از توافق آن را آفتاب تابان و فتح‌الفتوح تلقی کرد. حالا که معلوم شده آبی از برجام گرم نمی‌شود نباید رسانه‌ها را متهم کرد.

 

وی افزود: رئیس جمهور باید وزارت خارجه را مسئول پیگیری مشکلات ایجاد شده بر سر اجرای برجام بکند. این مشکلات را باید قبل از مذاکرات در حین مذاکرات و سپس در نتایج مذاکرات پیش‌بینی می‌کردند. حال باید این ضعف را با دیپلماسی فعال با طرفهای مذاکره حل کنند.

برگرفته شده از خبرگزاری فارس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">