اندیشه های تمدن ساز

باید همه احساس کنند که مسئولیت ایجاد تمدن اسلامیِ نوین بر دوش آنهاست. رهبر معظم انقلاب

اندیشه های تمدن ساز

باید همه احساس کنند که مسئولیت ایجاد تمدن اسلامیِ نوین بر دوش آنهاست. رهبر معظم انقلاب

جنبش letter4u

Reba.ir

اندیشه های تمدن ساز

من با اطمینان کامل می‏گویم: این هنوز آغاز کار است، و تحقق کامل وعده‏ ی الهی یعنی پیروزی حق بر باطل و بازسازی امت قرآن و تمدن نوین اسلامی در راه است:
«وَعَدَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ لَیَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِی الأَرْضِ کَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِینَ مِنْ قَبْلِهِمْ وَ لَیُمَکِّنَنَّ لَهُمْ دِینَهُمُ الَّذِی ارْتَضی لَهُمْ وَ لَیُبَدِّلَنَّهُمْ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْناً یَعْبُدُونَنِی لا یُشْرِکُونَ بِی شَیْئاً وَ مَنْ کَفَرَ بَعْدَ ذلِکَ فَأُولئِکَ هُمُ الْفاسِقُونَ»
نشانه‏ ی این وعده ی تخلف‏ ناپذیر در اولین و مهم‏ترین مرحله، پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و بنای بلندآوازه ی نظام اسلامی بود که ایران را به پایگاه مستحکمی برای اندیشه ی حاکمیت و تمدن اسلامی تبدیل کرد.
پیام رهبری به کنگره عظیم حج - 17/09/1387

کانال ما در سروش:
http://sapp.ir/tamadonsazan

شهید بابایی

تلویزیون رنگی
شهید بابائی در منزل یک تلویزیون ۱۴ اینچ سیاه و سفید داشت. دکتر روحانی ، جانشین فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا (ص) از این موضوع آگاه بود. ایشان به منظور ارج نهادن به زحمات سرهنگ بابائی در زمانی که ایشان در خانه نبودند، یک دستگاه تلویزیون رنگی به منزلشان می فرستد. فرزندان بابائی با دیدن تلویزیون رنگی خوشحال می شوند، ولی همسر ایشان علی رغم اصرار بچه ها از باز کردن کارتن تلویزیون خودداری می کند. چند روز از این ماجرا می گذرد و شهید بابائی از مأموریت بازمی گردد. بچه ها با ورود پدر خبر خوش رسیدن تلویزیون رنگی را به او می دهند و ایشان ماجرا را از همسرش جویا می شود. شهید بابائی از این که خانمش بدون اجازه او تلویزیون را قبول کرده ناراحت می شود . چون بچه ها منتظر بودند تا پدر از راه برسد و اجازه باز کردن کارتن تلویزیون رنگی را بدهد، شهید بابائی با شگرد خاصی ، سر بچه ها را گرم می کند و در اوج بازی و خوشحالی ،‌از آنها می پرسد: بچه ها بابا را بیشتر دوست دارید یا تلویزیون رنگی را؟
بچه ها دسته جمعی می گویند:
بابا را.
سپس شهید بابائی به آنها می گوید:
فرزندانم! در این شرایط، خانواده هایی هستند که پدرانشان را از دست داده اند و تلویزیون هم ندارند. چون خداوند به شما نعمت پدر را داده، پس بهتر است این تلویزیون را به بچه هایی بدهیم که پدر ندارند.

خاطرات خواهر شهید ( خانم اقدس بابائی )

 

برگرفته از سایت شهید سرلشگر خلبان عباس بابایی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۵
م. هوشیار

دفاع مقدس

شهدا

نظرات  (۲)

۱۵ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۳۲ شهریار صامت
یادش گرامی...
من از شهید بابای تعجب نکردم چون با این بزرگواری با خدا بودنشون یه چیز عادی بود ...
ولی از بچه هاش که راحت پذیرفتند نشانی از خوی پدری رو داشتند...چرا....
هنوز هم هستند ادمای خوب...
۱۶ مرداد ۹۴ ، ۰۵:۵۹ خادم بسیجی ها
خداوند روح مطهر امام راحل و شهدا عزیز را شاد کند و ایشان را شفیع همه ما بگرداند. ان شاء الله

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

🌳 🍁 🌸 🍀 🌻 🌼 🌴 🌷 🌻 🌼 🌲 🌷 🌻 🌼 🌲 🌷 🌻 🌼

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">