اندیشه های تمدن ساز

باید همه احساس کنند که مسئولیت ایجاد تمدن اسلامیِ نوین بر دوش آنهاست. رهبر معظم انقلاب

اندیشه های تمدن ساز

باید همه احساس کنند که مسئولیت ایجاد تمدن اسلامیِ نوین بر دوش آنهاست. رهبر معظم انقلاب

جنبش letter4u

Reba.ir

اندیشه های تمدن ساز

من با اطمینان کامل می‏گویم: این هنوز آغاز کار است، و تحقق کامل وعده‏ ی الهی یعنی پیروزی حق بر باطل و بازسازی امت قرآن و تمدن نوین اسلامی در راه است:
«وَعَدَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ لَیَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِی الأَرْضِ کَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِینَ مِنْ قَبْلِهِمْ وَ لَیُمَکِّنَنَّ لَهُمْ دِینَهُمُ الَّذِی ارْتَضی لَهُمْ وَ لَیُبَدِّلَنَّهُمْ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْناً یَعْبُدُونَنِی لا یُشْرِکُونَ بِی شَیْئاً وَ مَنْ کَفَرَ بَعْدَ ذلِکَ فَأُولئِکَ هُمُ الْفاسِقُونَ»
نشانه‏ ی این وعده ی تخلف‏ ناپذیر در اولین و مهم‏ترین مرحله، پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و بنای بلندآوازه ی نظام اسلامی بود که ایران را به پایگاه مستحکمی برای اندیشه ی حاکمیت و تمدن اسلامی تبدیل کرد.
پیام رهبری به کنگره عظیم حج - 17/09/1387

کانال ما در سروش:
http://sapp.ir/tamadonsazan

حماسه ۹ دی گرامی باد

 

مــن انــقلابــی ام ...

من امام ندیده ام!

 

من۱۵ خرداد ۴۲ ندیده ام!
اما شنیده ام که امام فرمود:

سربازان من اکنون در گهواره ها خفته اند...

من ۲۲بهمن ۵۷ ندیده ام!

اما شنیده ام که : 

انقلاب ما انفجار نور بود...

من ۵ اردیبهشت ۵۹ ندیده ام!

اما شنیده ام که : 

این شن ها لشکر خدا بود...

و یقین دارم خدای طبس همیشه زنده است..

من ۳ خرداد ۶۱ ندیده ام!

اما شنیده ام که : 

خرمشهر را خدا آزاد کرد نه کدخدا ...

من ۱۴ خرداد ۶۸ ندیده ام!

من چشم که باز کرده ام، امام را هم حتی ندیده ام فحاشی ها و توهین ها شنیده ام ...

شنیده ام صدای لرزان «حیاتی» را که انّالله و انّ الیه راجعون میخواند،

اما ندیده ام امام را...

من جنگ ندیده ام...

صدای آژیر خطر نشنیده ام،

به پناهگاه نرفته ام...

آری من سن و سالم از سابقه مبارزاتی خیلی ها کمتر است!

من اولین بار نام امام را «امام» نگذاشته ام...

من چشم که باز کرده ام به جای جماران و روح خدا،

حسینیه ای دیده ام با نام خمینی...

به جای روح خدا، سید علی را دیده ام...

حضرت ماه را...

او که یک «آه» بیشتر از خمینی دارد...

من بزرگتر شده ام و او موی سپید کرده...

سن و سال من از سابقه مبارزاتی خیلی ها کمتر است، 

اما افتخارم این است که... 

سن و سالم برابری می کند،

با سالهای ولایت جانشین خلف پیر جماران...

من سن و سالم از سابقه مبارزاتی خیلی ها کمتر است!

اما «یک شبه انقلابی» نشده ام...

من در ۲۲ بهمن ها قد کشیده ام!

هر چند در سکوت تلخ و گنگ

من جنگ تحمیلی ندیده ام، 

اما تا دلتان بخواهد جنگ تحلیلی دیده ام...

من چمران و همت و باکری و خرازی ندیده ام...

اما ترور علی محمدی ها و شهریاری ها دیده ام

آوارگی کودکان خرمشهر را ندیده ام

اما جیغ آرمیتای 6ساله شنیده ام

زجر جوانان از بی خردی یقه سفید ها دیده ام ...

من تا دلتان بخواهد تزویر دیده ام و فتنه و فریب ...

تا دلتان بخواهد تهدید دیده ام و تحریم...

من سن و سالم از سابقه ی مبارزاتی خیلی ها کمتر است!

اما...

 من انقلابی ام...

من در ۲۲ بهمن ها قد کشیده ام...

من ۲۳ تیر ۷۸ دیده ام...

من ظهور رادیکالیسم دیده ام

من ۹ دی ۸۸ دیده ام

من بازی آتئیست و اومانیسم و لیبرلیسم و امپریالیسم و فاشیست برای افول یک آرمان، 

یک بیعت دیده ام 

من مشارکت ۴۰ میلیونی ۸۸ را دیده ام

و دهن کجی به قانون را...

من با حساب همان ها که

سابقه مبارزاتی شان از سن و سال من بیشتر است 

رأی به بی قانونی داده ام...

من فقط یک بی سوادم که  هر سال ۲۲ بهمن

قرار نانوشته ای دارم با روح خدا و خلف صالحش...

 

من انقلابی ام...
من بیعت با ناخدای کشتی انقلاب بسته ام،

 نه با کدخدا...

من خون شهدای گلگون کفنمان را به یک مشت دلار نمی فروشم...

من یک جوان ایرانی ام 

به اعتقاد خیلی ها آینده ای بدتر از نسل سوخته در انتظارم است

اما یک رنگم و رهرو خط ولایت نه هفت رنگ و هفت خط

با خدعه ها و تناقض هایی که دیده ام

هنوز ساده ام و خوشحال و امیدوار 

نه مغرور و گستاخ و ناامید

...

 

من خیلی بیشتر از تعداد سال های عمرم

تهدید شنیده ام که

گزینه ها روی میز است...

اما شنیده ام از همان امامی که ندیده ام!

«آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند»

من ایمان دارم که کلیدهای آسمان ها و زمین ازآن خداست...

نه بنده حقیر خدا «همان خدای مَلِیکٍ مُّقْتَدِرٍ»

 

 
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّل فَرَجَهُم

برگرفته شده از وبلاگ یا بنی آدم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۹
م. هوشیار

9 دی

9دی

فتنه 88

کدخدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">