اندیشه های تمدن ساز

باید همه احساس کنند که مسئولیت ایجاد تمدن اسلامیِ نوین بر دوش آنهاست. رهبر معظم انقلاب

اندیشه های تمدن ساز

باید همه احساس کنند که مسئولیت ایجاد تمدن اسلامیِ نوین بر دوش آنهاست. رهبر معظم انقلاب

جنبش letter4u

Reba.ir

اندیشه های تمدن ساز

من با اطمینان کامل می‏گویم: این هنوز آغاز کار است، و تحقق کامل وعده‏ ی الهی یعنی پیروزی حق بر باطل و بازسازی امت قرآن و تمدن نوین اسلامی در راه است:
«وَعَدَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ لَیَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِی الأَرْضِ کَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِینَ مِنْ قَبْلِهِمْ وَ لَیُمَکِّنَنَّ لَهُمْ دِینَهُمُ الَّذِی ارْتَضی لَهُمْ وَ لَیُبَدِّلَنَّهُمْ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْناً یَعْبُدُونَنِی لا یُشْرِکُونَ بِی شَیْئاً وَ مَنْ کَفَرَ بَعْدَ ذلِکَ فَأُولئِکَ هُمُ الْفاسِقُونَ»
نشانه‏ ی این وعده ی تخلف‏ ناپذیر در اولین و مهم‏ترین مرحله، پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و بنای بلندآوازه ی نظام اسلامی بود که ایران را به پایگاه مستحکمی برای اندیشه ی حاکمیت و تمدن اسلامی تبدیل کرد.
پیام رهبری به کنگره عظیم حج - 17/09/1387

کانال ما در سروش:
http://sapp.ir/tamadonsazan

اربعینِ سید علی..

چهارشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۰۱ ق.ظ
رهبری کربلا
اربعین آیا پیاده رفتن است؟
یا که بین رَه به سرما خُفتن است؟
 
اهل ویزا زائِرند آیا فقط؟
مانده ها جا، خاسِرند آیا فقط؟
 
ایّها المشّایه سوی جانِ جان
با شما اِحرام بستم در نهان
 
من دلم زیر قدمهای شماست
من جلوتر یا شما این با خداست
 
دست من بند سُکّان امت است
گفت تکلیفت کنون این قسمت است
 
در یمین نَصر و یسارم حُوثیان
من علمدار و حرامم یک تکان
 
یا بجای آرید جای من سلام
یا بگویم از رموز حق کلام
 
همره مولای جانِ جان شوم
و آنچه اندر وَهم ناید آن شوم
 
یا که برگیرم ره اسرار لا
جسم در رِی، جسم دیگر کربلا
 
روح را از تن برون می افکنم
میشوم بی قید و بی خویش و تَنَم
 
لیک میدانم پیاده بهتر است
عشق بین راه عشق دیگرست
 
پا به پای عمّه رفتن در رَحیل
بهتر از پروازها با جبرئیل
 
الغرض از جانبم نائب شوید
مَرهمی بر غصه نائب شوید
 
نام من سیّد علی بن الجَواد
بر زبانم یا رضا و یا جَواد
 
حجت الاسلام والمسلمین ناصر اکبری
 
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۶
م. هوشیار

اربعین

شعر

نظرات  (۱)

احسنت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">