اندیشه های تمدن ساز

باید همه احساس کنند که مسئولیت ایجاد تمدن اسلامیِ نوین بر دوش آنهاست. رهبر معظم انقلاب

اندیشه های تمدن ساز

باید همه احساس کنند که مسئولیت ایجاد تمدن اسلامیِ نوین بر دوش آنهاست. رهبر معظم انقلاب

جنبش letter4u

Reba.ir

اندیشه های تمدن ساز

من با اطمینان کامل می‏گویم: این هنوز آغاز کار است، و تحقق کامل وعده‏ ی الهی یعنی پیروزی حق بر باطل و بازسازی امت قرآن و تمدن نوین اسلامی در راه است:
«وَعَدَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ لَیَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِی الأَرْضِ کَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِینَ مِنْ قَبْلِهِمْ وَ لَیُمَکِّنَنَّ لَهُمْ دِینَهُمُ الَّذِی ارْتَضی لَهُمْ وَ لَیُبَدِّلَنَّهُمْ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْناً یَعْبُدُونَنِی لا یُشْرِکُونَ بِی شَیْئاً وَ مَنْ کَفَرَ بَعْدَ ذلِکَ فَأُولئِکَ هُمُ الْفاسِقُونَ»
نشانه‏ ی این وعده ی تخلف‏ ناپذیر در اولین و مهم‏ترین مرحله، پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و بنای بلندآوازه ی نظام اسلامی بود که ایران را به پایگاه مستحکمی برای اندیشه ی حاکمیت و تمدن اسلامی تبدیل کرد.
پیام رهبری به کنگره عظیم حج - 17/09/1387

کانال ما در سروش:
http://sapp.ir/tamadonsazan

برخورد شدیدتر با مدیران متخلف

سه شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۵۲ ق.ظ

مقابله با تخلفات

پروردگارت به او گفت: پس، از منزلتی که داری به در آی، زیرا تو رانده شده از درگاه منی.

من تو را از رحمت خود دور کردم. تا روز جزا لعنت من بر تو خواهد بود.  (آیه 78 سوره ص)

باید در برابر تخلفات و خطاهای عمدی اغماض نکرد و برای مدیران متخلف نیز مجازات شدیدتری در نظر گرفت. مدیران باید بدانند که در صورت تخلف و خیانت، شفاعت هیچ کس برای رهایی شان ازمجازات سنگین پذیرفته نخواهد شد.

در آن صورت، از عذابی که در زندگی دنیا برای مجرمان مقرر کرده ایم، دو چندان و از عذاب پس از مرگ نیز دو چندان به تو می چشاندیم، سپس کسی را نمی یابی که تو را در برابر ما یاری دهد و از عذاب رهایی بخشد. (آیه 75 سوره  اسرا)

اغماض و چشم پوشی در مجازات متخلفانِ سنگین جرم، باعث جَری شدن منفعت طلبان به ارتکاب تخلف می شود و اقتدار مدیر را از بین می برد. همچنین این اتفاق، دلبستگی به آرمان ها را در نیروهای مومن سست می کند و انسجام و هم گرایی را برای رسیدن به آرمان ها، از هم می پاشد.

کتاب مدیریت جهادی – ص62

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۵
م. هوشیار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">