اندیشه های تمدن ساز

باید همه احساس کنند که مسئولیت ایجاد تمدن اسلامیِ نوین بر دوش آنهاست. رهبر معظم انقلاب

اندیشه های تمدن ساز

باید همه احساس کنند که مسئولیت ایجاد تمدن اسلامیِ نوین بر دوش آنهاست. رهبر معظم انقلاب

جنبش letter4u

Reba.ir

اندیشه های تمدن ساز

من با اطمینان کامل می‏گویم: این هنوز آغاز کار است، و تحقق کامل وعده‏ ی الهی یعنی پیروزی حق بر باطل و بازسازی امت قرآن و تمدن نوین اسلامی در راه است:
«وَعَدَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ لَیَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِی الأَرْضِ کَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِینَ مِنْ قَبْلِهِمْ وَ لَیُمَکِّنَنَّ لَهُمْ دِینَهُمُ الَّذِی ارْتَضی لَهُمْ وَ لَیُبَدِّلَنَّهُمْ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْناً یَعْبُدُونَنِی لا یُشْرِکُونَ بِی شَیْئاً وَ مَنْ کَفَرَ بَعْدَ ذلِکَ فَأُولئِکَ هُمُ الْفاسِقُونَ»
نشانه‏ ی این وعده ی تخلف‏ ناپذیر در اولین و مهم‏ترین مرحله، پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و بنای بلندآوازه ی نظام اسلامی بود که ایران را به پایگاه مستحکمی برای اندیشه ی حاکمیت و تمدن اسلامی تبدیل کرد.
پیام رهبری به کنگره عظیم حج - 17/09/1387

کانال ما در سروش:
http://sapp.ir/tamadonsazan

همین الآن زنگ بزنید آزادش کنید!

دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۵۲ ق.ظ

حاج قاسم سلیمانی

طهارت و پاکی درکار

اگر فرد در کاری، به دروغ، ریا، تهمت، خیانت در امانت، نقض عهد و ... متوسل شود، باید مطمئن بود که این کار غیر جهادی است. ذکر خاطره ای از سردار شجاع و دوست داشتنی، حاج قاسم سلیمانی (فرمانده سپاه قدس) برای فهم بهتر موضوع مناسب است. ایشان می گوید: یکی از اشرار بزرگ سیستان و بلوچستان را که سال ها به دنبال او بودیم و هم در مسئله قاچاق مواد مخدر خیلی فعالیت می کرد و هم از بچه های ما، تعداد زیادی شهید گرفته بود، با روش های پیچیده ی اطلاعاتی برای مذاکره دعوت کردیم به منطقه خاصی. پس از ورود آن ها به آنجا، او را دستگیر کردیم و به زندان انداختیم... خیلی خوش حال بودیم ... او کسی بود که حکمش مثلاً پنجاه بار اعدام بود... در جلسه ای که خدمت مقام معظم رهبری رسیده بودیم، این مسئله را مطرح کردم و خبر دستگیری و شرح ماوقع را به ایشان گفتم و منتظر عکس العمل مثبت و خوش حالی ایشان بودم ... . رهبری بلافاصله فرمودند: همین الآن زنگ بزنید آزادش کنند! من بدون چون و چرا زنگ زدم و بلافاصله با تعجب بسیار زیاد پرسیدم: آقا چرا؟ من اصلاً متوجه نمی شوم که چرا باید این کار را می کردم؟ چرا دستور دادید آزادش کنیم؟ رهبری گفتند: مگر نمی گویی دعوتش کردیم؟ بعد از این جمله، من خشکم زد و البته ایشان فرمودند: حتماً دستگیرش کنید و ما هم در یک عملیات سخت دیگر دستگیرش کردیم.. .

تقوا باعث می شود که هدف وسیله را توجیه نکند و فرد به هر وسیله ای برای رسیدن به اهدافش متوسل نشود.

در کار جهادی، باید ارزش ها خودشان را در روش ها نشان دهند.

 

برگرفته شده از کتاب مدیریت جهادی – ص23

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">