اندیشه های تمدن ساز

باید همه احساس کنند که مسئولیت ایجاد تمدن اسلامیِ نوین بر دوش آنهاست. رهبر معظم انقلاب

اندیشه های تمدن ساز

باید همه احساس کنند که مسئولیت ایجاد تمدن اسلامیِ نوین بر دوش آنهاست. رهبر معظم انقلاب

جنبش letter4u

Reba.ir

اندیشه های تمدن ساز

من با اطمینان کامل می‏گویم: این هنوز آغاز کار است، و تحقق کامل وعده‏ ی الهی یعنی پیروزی حق بر باطل و بازسازی امت قرآن و تمدن نوین اسلامی در راه است:
«وَعَدَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ لَیَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِی الأَرْضِ کَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِینَ مِنْ قَبْلِهِمْ وَ لَیُمَکِّنَنَّ لَهُمْ دِینَهُمُ الَّذِی ارْتَضی لَهُمْ وَ لَیُبَدِّلَنَّهُمْ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْناً یَعْبُدُونَنِی لا یُشْرِکُونَ بِی شَیْئاً وَ مَنْ کَفَرَ بَعْدَ ذلِکَ فَأُولئِکَ هُمُ الْفاسِقُونَ»
نشانه‏ ی این وعده ی تخلف‏ ناپذیر در اولین و مهم‏ترین مرحله، پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و بنای بلندآوازه ی نظام اسلامی بود که ایران را به پایگاه مستحکمی برای اندیشه ی حاکمیت و تمدن اسلامی تبدیل کرد.
پیام رهبری به کنگره عظیم حج - 17/09/1387

کانال ما در سروش:
http://sapp.ir/tamadonsazan

امام خمینی

سازمان ملل، آلت دست امریکا

‏حریف ما الآن در امریکا اینطوری است که با عدالت اصلش مخالف است.‏‎ ‎‏با حقوق بشر مخالف است. می گوید حقوق بشر! ادعا زیاد است، لکن‏‎ ‎‏وقتی که انسان بررسی می کند در حالاتشان، بررسی می کند در‏‎ ‎‏برنامه هایشان، می بیند که آن قضیۀ سازمان حقوق بشر و‏شورای امنیت و اینها یک چیزهایی است که قدرتمندان درست کردند‏‎ ‎‏که این ضعفا را هر کاری می خواهند بکنند. و هر بلایی می خواهند‏‎ ‎‏سرشان درآورند. و بعد آنهایی که آنجا نشسته اند به اسم حقوق بشر و چه،‏‎ ‎‏وقتی که مطالبشان آنجا برود آنها را محکوم کنند و آنها را حاکم‏‎ ‎‏کنند. (1358/09/26)

 

نظر سرنیزه  

‏بگذارید دنیا بداندکه یک دستۀ دیگر، یک دستۀ دیگر را دارند محکوم‏‎ ‎‏می کنند و یک سازمانهایی هم هست که مال آنهاست، آنها حق وتو دارند‏‎ ‎‏و بزرگها هر جایی که برخلاف مصلحت آنها باشد وتو می کنند و ماها هیچ‏‎ ‎‏حقی نداریم جز اینکه مصیبت بکشیم و صدایمان در نیاید. بنابراین‏‎ ‎‏اینطور سازمانها و اینطور بساط مساله ای نیست که ما بتوانیم قبولشان‏‎ ‎‏بکنیم و بتوانیم به آنجا یک نماینده ای بفرستیم. و ما از اول اعلام‏‎ ‎‏می کنیم که به حسب نظر شورای امنیت و سازمان بین المللی، ما محکوم‏هستیم. نظرهای آنها ما را محکوم می کند برای اینکه نظرهای آنها همان‏‎ ‎‏نظر سرنیزه است. یک جا سرنیزه است و یک جا قلم است، این قلم از‏‎ ‎‏سرنیزه بدتر است.(1358/09/26)

 ‎

شورای امنیت در خدمت ابرقدرتها

اساساً هرتشکیلاتی که این ابرقدرتهای بزرگ در آن دست دارند،‏‎ ‎‏این تشکیلات تشکیلاتی است که باید به نفع آنها تمام شود.‏‎ ‎‏همین سازمان ملل، همین جلساتی که در خارج هست، شورای امنیت،‏‎ ‎‏همۀ اینها در خدمت ابرقدرتها هستند و برای بازی دادن سایر‏‎ ‎‏کشورهاست و لهذا، برای خودشان وِتو قرار می دهند و هر مطلبی مخالف با رای خودشان است کنار می گذارند و اصلاً خود آنها هم اساساً در‏‎ ‎‏خدمت ابرقدرتها هستند. سازمانهایی هم که به هر اسمی اینها درست‏‎ ‎‏می کنند، می خواهند بکشند همه را به طرف منافع خودشان. و ما به‏‎ ‎‏ابرقدرتها آنقدر سوءظن داریم که اگر یک مطلب راستی هم بگویند، ما‏‎ ‎‏اعتقادمان طوری می شود که برای این مصلحتی گفتند که مردم را اغفال‏‎ ‎‏کنند. (1359/06/19)

 

حق وتو بدتر از قانون جنگل 

‏اصـل اسـاس این را خود اینهـا درست کرده اند، اسـاس این سازمانهـا‏‎ ‎‏سـاختۀ خود اینهـاست. اگـر ساختۀ خود اینهـا نبـود، به چه مناسبت‏‎ ‎‏بـاید یک کشـوری یا چند تا کشـور قلدر حق وتـو داشته بـاشند؟ این را‏‎ ‎‏هم از اول خودشـان درست کرده انـد و این را هم درست کرده اند برای‏‎ ‎‏بازی دادن ملتهـای کوچک، مستضعفیـن جهـان. بدتـر از ایـن جنایت‏‎ ‎‏و بدتر از این وحشیگـری در عالم نیست. حکومتهـای جنگل باز یک‏‎ ‎‏فطرتی دارنـد، روی آن فطرتشـان هم باز ظلمشـان را بالسویه‏‎ ‎‏می کنند.(1360/11/04)

 

کتاب استکبار جهانی و شیطان بزرگ از دیدگاه امام خمینی

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۳
م. هوشیار

امام خمینی

نظرات  (۱)

۰۳ آبان ۹۵ ، ۲۰:۰۶ خادم بسیجیان
الله اکبر 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">