اندیشه های تمدن ساز

باید همه احساس کنند که مسئولیت ایجاد تمدن اسلامیِ نوین بر دوش آنهاست. رهبر معظم انقلاب

اندیشه های تمدن ساز

باید همه احساس کنند که مسئولیت ایجاد تمدن اسلامیِ نوین بر دوش آنهاست. رهبر معظم انقلاب

جنبش letter4u

Reba.ir

اندیشه های تمدن ساز

من با اطمینان کامل می‏گویم: این هنوز آغاز کار است، و تحقق کامل وعده‏ ی الهی یعنی پیروزی حق بر باطل و بازسازی امت قرآن و تمدن نوین اسلامی در راه است:
«وَعَدَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ لَیَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِی الأَرْضِ کَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِینَ مِنْ قَبْلِهِمْ وَ لَیُمَکِّنَنَّ لَهُمْ دِینَهُمُ الَّذِی ارْتَضی لَهُمْ وَ لَیُبَدِّلَنَّهُمْ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْناً یَعْبُدُونَنِی لا یُشْرِکُونَ بِی شَیْئاً وَ مَنْ کَفَرَ بَعْدَ ذلِکَ فَأُولئِکَ هُمُ الْفاسِقُونَ»
نشانه‏ ی این وعده ی تخلف‏ ناپذیر در اولین و مهم‏ترین مرحله، پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و بنای بلندآوازه ی نظام اسلامی بود که ایران را به پایگاه مستحکمی برای اندیشه ی حاکمیت و تمدن اسلامی تبدیل کرد.
پیام رهبری به کنگره عظیم حج - 17/09/1387

کانال ما در سروش:
http://sapp.ir/tamadonsazan

تصور کنید یک کارگر مست افغانستانی در حال رانندگی در خیابان های تهران یک خانم هنرپیشه را زیر بگیرد و او در دم جان ببازد؟چه خواهد شد؟

 

 سراسر رسانه ها سیاه پوش می شوند، کمپین های متعددی در ابراز همدردی با جان باختگان حوادث رانندگی و اخراج مهاجران افغانستانی به راه می افتد، بازیگران و هنرمندان صدها مصاحبه می کنند درباره ی وضعیت تصادفات و تعداد بالای جان باختگان در ایران، آواتار صفحات مجازی تا مدتها به عکس خانم هنرپیشه ی مذکور تغییر می کند، بی بی سی و من و تو از سوابق سیاسی هنرپیشه فقید در اعتراض به جمهوری اسلامی چندین برنامه تلویزیونی می سازند، سینماها پرده سیاه می آویزند، روزنامه های اپوزوسیون از مصرف بالای الکل در ایران گزارش های متعدد منتشر می کنند، رییس جمهور پیام تسلیت و قول پیگیری سریع می دهد، و...

 

حالا خبری را که اخیراً منتشر شده ملاحظه بفرمایید:

غ. ح بازیگر زن سینمای ایران، در حال رانندگی در اتوبان حکیم و در حال مستی دو کارگر افغان را که در حال نظافت بوده اند زیر گرفته است. یکی از کارگران در دم جان باخته و دیگری به بیمارستان منتقل شده است.

 

 این چندمین باری است که اخباری از مصرف الکل و سایر رفتارهای شنیع اجتماعی و اخلاقی از سینماگران منتشر می شود. در حال حاضر غ.ح در بازداشگاه به سر می برد و جالب اینکه هنرمندان و جمعی از مردم خیّر در تلاش هستند با جمع آوری وجه وپرداخت دیه این بازیگر زن را از زندان آزاد کنند!

 

بی شک بسیاری از شما این خبر را نشنیده اید؛ چرا؟

چون عموم سینماگران و هنرمندان، رسانه ها و حتی فعالان حزب اللهی همچنان مشغول مصاحبه و انتشار بیانیه علیه نشریه ای هستند که بدون توجه به قداست سینما و اهالی آن، با بی ملاحظگی و بی ادبی علیه رفتارهای غیراخلاقی و غیر شرعی سینماگران مطالب تندی منتشر کرده است.

 
متن کامل در رجانیوز

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۹
م. هوشیار

ایرانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">