اندیشه های تمدن ساز

باید همه احساس کنند که مسئولیت ایجاد تمدن اسلامیِ نوین بر دوش آنهاست. رهبر معظم انقلاب

اندیشه های تمدن ساز

باید همه احساس کنند که مسئولیت ایجاد تمدن اسلامیِ نوین بر دوش آنهاست. رهبر معظم انقلاب

جنبش letter4u

Reba.ir

اندیشه های تمدن ساز

من با اطمینان کامل می‏گویم: این هنوز آغاز کار است، و تحقق کامل وعده‏ ی الهی یعنی پیروزی حق بر باطل و بازسازی امت قرآن و تمدن نوین اسلامی در راه است:
«وَعَدَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ لَیَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِی الأَرْضِ کَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِینَ مِنْ قَبْلِهِمْ وَ لَیُمَکِّنَنَّ لَهُمْ دِینَهُمُ الَّذِی ارْتَضی لَهُمْ وَ لَیُبَدِّلَنَّهُمْ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْناً یَعْبُدُونَنِی لا یُشْرِکُونَ بِی شَیْئاً وَ مَنْ کَفَرَ بَعْدَ ذلِکَ فَأُولئِکَ هُمُ الْفاسِقُونَ»
نشانه‏ ی این وعده ی تخلف‏ ناپذیر در اولین و مهم‏ترین مرحله، پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و بنای بلندآوازه ی نظام اسلامی بود که ایران را به پایگاه مستحکمی برای اندیشه ی حاکمیت و تمدن اسلامی تبدیل کرد.
پیام رهبری به کنگره عظیم حج - 17/09/1387

کانال ما در سروش:
http://sapp.ir/tamadonsazan

هاشمی بر سر دو راهی جهالت و خیانت

يكشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۳۸ ق.ظ

هاشمی جهالت یا خیانت

به گزارش عمارنامه، مهدی محمدی در کانال تلگرامی خود نوشت:

هاشمی رفسنجانی طی سخنانی می گوید آلمان و ژاپن پس از جنگ دوم نیروهای نظامی شان را تعطیل کردند و همین باعث شد منابعشان برای توسعه اقتصادی آزاد شود؛ و بعد ادامه می دهد اکنون در ایران هم این راه باز شده است.

صاحب این سخن همان کسی است که بیش از یک سال پیش در تفرجگاه خانوادگی اش در مازندران حضور ایران در سوریه را زیر سوال برده بود، و همان است که چند ماه قبل گفته بود با مذاکره می توان مشکل تروریسم در منطقه را حل کرد.

من آن زمان از ایشان خواستم به حلب بروند و مشکل داعش و النصره را با مذاکره حل کنند.

حالا آن درخواست را تکرار نمی کنم بلکه پیشنهادم این است که مشاوران را بفرستند و از ژاپنی ها بپرسند چرا پس از بیش از ٦٠ سال زیستن تحت حمایت امریکا تصمیم گرفته اند ارتششان را احیا کنند؟

کینه ورزی علیه سپاه و انقلابیون نباید آدمی را به مرحله انکار بدیهیات سوق بدهد.

نظرات  (۱)


واویلا از بشر و نفس اماره اش..خدایا به تو پناه می بریم..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">