اندیشه های تمدن ساز

باید همه احساس کنند که مسئولیت ایجاد تمدن اسلامیِ نوین بر دوش آنهاست. رهبر معظم انقلاب

اندیشه های تمدن ساز

باید همه احساس کنند که مسئولیت ایجاد تمدن اسلامیِ نوین بر دوش آنهاست. رهبر معظم انقلاب

جنبش letter4u

Reba.ir

اندیشه های تمدن ساز

من با اطمینان کامل می‏گویم: این هنوز آغاز کار است، و تحقق کامل وعده‏ ی الهی یعنی پیروزی حق بر باطل و بازسازی امت قرآن و تمدن نوین اسلامی در راه است:
«وَعَدَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ لَیَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِی الأَرْضِ کَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِینَ مِنْ قَبْلِهِمْ وَ لَیُمَکِّنَنَّ لَهُمْ دِینَهُمُ الَّذِی ارْتَضی لَهُمْ وَ لَیُبَدِّلَنَّهُمْ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْناً یَعْبُدُونَنِی لا یُشْرِکُونَ بِی شَیْئاً وَ مَنْ کَفَرَ بَعْدَ ذلِکَ فَأُولئِکَ هُمُ الْفاسِقُونَ»
نشانه‏ ی این وعده ی تخلف‏ ناپذیر در اولین و مهم‏ترین مرحله، پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و بنای بلندآوازه ی نظام اسلامی بود که ایران را به پایگاه مستحکمی برای اندیشه ی حاکمیت و تمدن اسلامی تبدیل کرد.
پیام رهبری به کنگره عظیم حج - 17/09/1387

کانال ما در سروش:
http://sapp.ir/tamadonsazan

طنز - بمباران مراسم عروسی در افغانستان

دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۵۱ ب.ظ

جنگ افغانستان

اخبار نبرد ارتش آمریکا با تروریسم در افغانستان

از اون جهت!

خبرگزاری دولتی افغانستان: بالگردهای آپاچی آمریکا چندین مراسم عروسی در هرات افغانستان را به خاک و خون کشیدند. در این حملات بیش از صد نفر کشته شدند که پنجاه نفر از آنها کودک بوده‌اند.
بی‌بی‌سی: جمعی از مردان، زنان و کودکان افغانستانی در جریان استقبال از بالگردهای ارتش آمریکا به پایکوبی پرداختند.

نویسنده:

خبرگزاری دولتی افغانستان: بالگردهای آپاچی آمریکا چندین مراسم عروسی در هرات افغانستان را به خاک و خون کشیدند. در این حملات بیش از صد نفر کشته شدند که پنجاه نفر از آنها کودک بوده‌اند.

بی‌بی‌سی: جمعی از مردان، زنان و کودکان افغانستانی در جریان استقبال از بالگردهای ارتش آمریکا به پایکوبی پرداختند. در جریان این استقبال تعداد زیادی از نیروهای القاعده که خود را در میان جمعیت مخفی کرده بودند با بمب‌های خوشه‌ای مورد هجوم واقع و کشته شدند.

سی‌ان‌ان: ارتش آمریکا از احتمال کشته شدن سرکرده طالبان خبر می‌دهد. به احتمال زیاد ملاعمر در میان چند کاروانی بوده است که امروز در هرات افغانستان درحال خوشحالی و پایکوبی بوده‌اند.

دویچه‌وله: ارتش آمریکا می‌گوید تعداد زیادی از نیروهای طالبان را که لباس‌های اتوکشیده و رنگارنگ بر تن داشته و هلهله‌کنان به شادی می‌پرداختند، کشته‌اند.

فرانس ۲۴: ارتش آمریکا تعداد زیادی از نیروهای طالبان در هرات افغانستان را که خوشحال به نظر می‌رسیدند و از خودشان حرکات موزون به نمایش می‌گذاشتند، به هلاکت رساندند.

گزارشگر حقوق بشر: یک نویسنده و فعال حقوق دگراندیشان در ایران امروز موقع عبور از خیابان زمین خورد و آرنج دست راستش جراحت برداشت.

فاکس نیوز: تروریست‌های القاعده در حال جشن و پایکوبی بودند که مورد غافل‌گیری ارتش آمریکا قرار گرفتند. این تروریست‌ها خود را در میان کودکان و زنان مخفی کرده بودند.

العربیه: وزیر خارجه ایالات متحده می‌گوید که ایران همواره در امور همسایه شرقی خود افغانستان دخالت می‌کند. وی تاکید کرد: ارتش آمریکا تا برقراری کامل آرامش، دموکراسی، حقوق بشر و نیز جلوگیری از دخالت ایران در افغانستان کوتاه نخواهد آمد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۵

نظرات  (۱)

باسلام
عجب عجب عجبا
اولا از اون جهت نگاه کنیم که طالبان از خود قوم پشتون افغانستان هستند صبح کشاورز بعد از ظهر تروریست و طالب میشوند یعنی اینطور فکر نکنید که یه عده خاص هستند که فقط 24 ساعته دستشون تفنگه و کشتار راه می اندازند و
 دوما اگر این آمریکا بمباران کرد و کشت مطمئن باشید با هماهنگی ارتش افغانستان بوده مثل حمله به بیمارستان پزشکان بدون مرز که ایران غوغا کرد ولی وقتی 13 شیعه افغان  که چندتا کودک هم باهاش بودن توسط طالبان سر بریده شد و مردم افغانستان حتی به ارگ ریاست جمهوری ریختند ایران غوغا کشته شدن چند تا سرباز آمریکایی و زخمی شدن چندتا فلسطینی بود و فقط چند روز بعد موقعی که مردم ریختند ارگ ریاست جمهوری نگاهی گذار کرد!!!!!!!!!!!!
سوما  تمام حملات آمریکا چه توی افغانستانو پاکستان تمام در مناطق طالب نشین هستش و کشته های غیر نظامی هم خود خانواده طالب!!!!!!!!!!!!!!!!

پاسخ:
سلام
این مطلب طنز بود.
اما باور اینکه امریکا در افغانستان در حال مبارزه جدی با تروریست ها و یا طالبان هست، کمی سخته.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">