اندیشه های تمدن ساز

باید همه احساس کنند که مسئولیت ایجاد تمدن اسلامیِ نوین بر دوش آنهاست. رهبر معظم انقلاب

اندیشه های تمدن ساز

باید همه احساس کنند که مسئولیت ایجاد تمدن اسلامیِ نوین بر دوش آنهاست. رهبر معظم انقلاب

جنبش letter4u

Reba.ir

اندیشه های تمدن ساز

من با اطمینان کامل می‏گویم: این هنوز آغاز کار است، و تحقق کامل وعده‏ ی الهی یعنی پیروزی حق بر باطل و بازسازی امت قرآن و تمدن نوین اسلامی در راه است:
«وَعَدَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ لَیَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِی الأَرْضِ کَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِینَ مِنْ قَبْلِهِمْ وَ لَیُمَکِّنَنَّ لَهُمْ دِینَهُمُ الَّذِی ارْتَضی لَهُمْ وَ لَیُبَدِّلَنَّهُمْ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْناً یَعْبُدُونَنِی لا یُشْرِکُونَ بِی شَیْئاً وَ مَنْ کَفَرَ بَعْدَ ذلِکَ فَأُولئِکَ هُمُ الْفاسِقُونَ»
نشانه‏ ی این وعده ی تخلف‏ ناپذیر در اولین و مهم‏ترین مرحله، پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و بنای بلندآوازه ی نظام اسلامی بود که ایران را به پایگاه مستحکمی برای اندیشه ی حاکمیت و تمدن اسلامی تبدیل کرد.
پیام رهبری به کنگره عظیم حج - 17/09/1387

کانال ما در سروش:
http://sapp.ir/tamadonsazan

خسارت تاخیر اجرای برجام

شهریور سال گذشته و در روزهایی که بحث بر سر تایید یا عدم تایید برجام در کشور بود، آقای اکبر ترکان مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد در مصاحبه با روزنامه شرق خسارت هر روز تاخیر در اجرای برجام را صد میلیون دلار اعلام کرد.

ابراهیم رضایی در اینستاگرام خود نوشت: شهریور سال گذشته و در روزهایی که بحث بر سر تایید یا عدم تایید برجام در کشور بود، آقای اکبر #ترکان مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد در مصاحبه با روزنامه شرق خسارت هر روز تاخیر در اجرای برجام را صد میلیون دلار اعلام کرد. آقای ترکان یک شخص معمولی و صرفاً هوادار دولت نیست بلکه او از نزدیکان رییس‌جمهور و مشاور او و نیز دارای چند سمت دولتی است که بدون اطلاع حرفی نمی‌زند. در کنار این سیروس ناصری از همکاران سابق آقای روحانی (عضو سابق تیم مذاکره کننده هسته‌ای) و حامی پروپاقرص برجام نیز مهرماه پارسال در مصاحبه با روزنامه اعتماد خسارت عدم اجرای برجام را روزانه 400 میلیارد تومان محاسبه کرد. در برخی دیگر از مواضع دولتی‌ها خسارت مورد اشاره تا 150 میلیون دلار هم اعلام شده است.

 
اکنون بیش از 200 روز از اجرای برجام گذشته است. طرف ایرانی به همه تعهدات سنگین خود در برجام عمل کرده است. یک محاسبه ساده –مطابق کفِ اظهارات دولتمردان- نشان می‌دهد که طی این مدت باید بالغ بر 20 میلیارد دلار سود ناشی از اجرای برجام نصیب کشور شده باشد. اگر قیمت دلار را 3500 تومان حساب کنیم، می‌شود 70000000000000 تومان یعنی هفتار هزار میلیارد تومان. این رقم بیش از 23 برابر رقم اختلاس سه هزار میلیاردی و بیش از هشت برابر بدهی بابک زنجانی به وزارت نفت است.
 
آقای روحانی! آقای جهانگیری! شما که الحمدلله اهل سوءاستفاده از بیت‌المال نیستید و علاقه زیادی دارید که بدانید درآمدهای کشور در دولت قبل کجا هزینه شد، لطفا بفرمایید که با 70 هزار میلیارد تومان حاصل اجرای برجام چه کرده‌اید؟
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۳
م. هوشیار

برجام

تحریم

ترکان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">