اندیشه های تمدن ساز

باید همه احساس کنند که مسئولیت ایجاد تمدن اسلامیِ نوین بر دوش آنهاست. رهبر معظم انقلاب

اندیشه های تمدن ساز

باید همه احساس کنند که مسئولیت ایجاد تمدن اسلامیِ نوین بر دوش آنهاست. رهبر معظم انقلاب

جنبش letter4u

Reba.ir

اندیشه های تمدن ساز

من با اطمینان کامل می‏گویم: این هنوز آغاز کار است، و تحقق کامل وعده‏ ی الهی یعنی پیروزی حق بر باطل و بازسازی امت قرآن و تمدن نوین اسلامی در راه است:
«وَعَدَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ لَیَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِی الأَرْضِ کَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِینَ مِنْ قَبْلِهِمْ وَ لَیُمَکِّنَنَّ لَهُمْ دِینَهُمُ الَّذِی ارْتَضی لَهُمْ وَ لَیُبَدِّلَنَّهُمْ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْناً یَعْبُدُونَنِی لا یُشْرِکُونَ بِی شَیْئاً وَ مَنْ کَفَرَ بَعْدَ ذلِکَ فَأُولئِکَ هُمُ الْفاسِقُونَ»
نشانه‏ ی این وعده ی تخلف‏ ناپذیر در اولین و مهم‏ترین مرحله، پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و بنای بلندآوازه ی نظام اسلامی بود که ایران را به پایگاه مستحکمی برای اندیشه ی حاکمیت و تمدن اسلامی تبدیل کرد.
پیام رهبری به کنگره عظیم حج - 17/09/1387

کانال ما در سروش:
http://sapp.ir/tamadonsazan

تنها حاصل برجام!

دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۴۹ ب.ظ
سخنگوی شورای نگهبان نوشت: برجام اگر حاصلی داشته باشد بی‌اعتمادی به استکبار است و نفس مذاکره نمی‌تواند نتایجی برای کشوربه بار آورد.
 
تجربه برجام، بی اعتمادی به آمریکا
 
آنچه دیروز در بیانات مقام معظم رهبری مورد تاکید واقع شد، بی حاصلی برجام بود، نه از لحاظ اینکه اصل مذاکرات بی فایده بوده است، بلکه به این دلیل که نشان داد آمریکا با بدعهدی و نقض تعهدات نمی‌تواند مدعی یک دولت وفادار به اصول روابط بین‌الملل و بایسته های حقوق بین‌الملل باشد. این نتیجه صرفا یک پیش‌بینی و گمانه‌زنی نبوده که به سادگی بتوان آن را نادیده گرفت بلکه اکنون در یکسالگی برجام که نتایج آن برهمگان آشکار شده است، به راحتی قابل مشاهده است و دست‌اندرکاران برجام هم خود به کرات بر این بدعهدی اشاره داشته و تصریح به آن نموده‌اند که طرف غربی از ایفای تعهدات خود سرباز می‌زند.
 
خلاصه اینکه برجام اگر حاصلی داشته باشد بی‌اعتمادی به استکبار است و نفس مذاکره نمی‌تواند نتایجی برای کشور به بار آورد. مذاکره باید تعهدات دوجانبه را هدف بگیرد که البته تجربه برجام خلاف این بود و به همین دلیل است که تاکید می‌شود مذاکره در سایر موضوعات نیز نمی‌تواند مثمر ثمر باشد، پس بهتر آن است تا نگاه به خارج عاقلانه باشد و در حد و اندازه خود و به جای آن تکیه بر بازوی داخلی کنیم؛ چرا که  خفته و بیدار را تفاوت است و تکیه بر خنده دشمن شرط عقل نباشد.
 
گفت و گو یکرنگ نبود غافل و هوشیار را
در نفس باشد تفاوت ، خفته و بیدار را
 
بر تواضع های دشمن تکیه کردن ابلهیست
پای بوس سیل از پا افکند دیوار را»
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">