اندیشه های تمدن ساز

باید همه احساس کنند که مسئولیت ایجاد تمدن اسلامیِ نوین بر دوش آنهاست. رهبر معظم انقلاب

اندیشه های تمدن ساز

باید همه احساس کنند که مسئولیت ایجاد تمدن اسلامیِ نوین بر دوش آنهاست. رهبر معظم انقلاب

جنبش letter4u

Reba.ir

اندیشه های تمدن ساز

من با اطمینان کامل می‏گویم: این هنوز آغاز کار است، و تحقق کامل وعده‏ ی الهی یعنی پیروزی حق بر باطل و بازسازی امت قرآن و تمدن نوین اسلامی در راه است:
«وَعَدَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ لَیَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِی الأَرْضِ کَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِینَ مِنْ قَبْلِهِمْ وَ لَیُمَکِّنَنَّ لَهُمْ دِینَهُمُ الَّذِی ارْتَضی لَهُمْ وَ لَیُبَدِّلَنَّهُمْ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْناً یَعْبُدُونَنِی لا یُشْرِکُونَ بِی شَیْئاً وَ مَنْ کَفَرَ بَعْدَ ذلِکَ فَأُولئِکَ هُمُ الْفاسِقُونَ»
نشانه‏ ی این وعده ی تخلف‏ ناپذیر در اولین و مهم‏ترین مرحله، پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و بنای بلندآوازه ی نظام اسلامی بود که ایران را به پایگاه مستحکمی برای اندیشه ی حاکمیت و تمدن اسلامی تبدیل کرد.
پیام رهبری به کنگره عظیم حج - 17/09/1387

کانال ما در سروش:
http://sapp.ir/tamadonsazan

حمید رسایی در آخرین نطق مجلس شورای اسلامی

جریانی با برجام 2 و 3 و 4 دنبال خانه نشین کردن امام مسلمین است

شاید جماعتی از مشاورین و پدرخوانده ها با استفاده از شما به دنبال خانه نشین کردن امام المسلمین هستند . که اگر چنین قصد و نیتی در مسئولی باشد، تردید نکند که به خانه خرابی خودش ختم می شود.

حجت الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز در جریان آخرین نطق خود در مجلس به بیان مسائل مهم روز پرداخت.

 

روحانی با مواضع تقابلی در برابر رهبر انقلاب به دنبال چیست

* متاسفانه مدت هاست رئیس دولت یازدهم به رفتارها و گفتارهای متناقض و گاهی اوقات در تقابل صریح با مواضع رهبری رو آورده و روز به روز بر شیب و سرعت آن نیز می افزاید از جمله مواردی مانند مذاکره تلفنی با رئیس جمهور آمریکا، عدم انتشار فکت شیت علی رغم تاکید رهبری، موضع مخالف در خصوص اسلامی کردن علوم دروس دانشگاهی، حمله به تکالیف پلیس، نقش حکومت در دینداری و تلاش برای بهشتی شدن آحاد جامعه، رفتارهای توهین آمیز با منتقدین در نحوه ی اجرای برجام که بر خلاف مجوز مشروط رهبری عمل می شود، در خصوص میزان توان موشکی و دفاعی، در خصوص خط قرمز بودن فتنه و فتنه گران، در مورد بحث رخنه و نفوذ، در مورد افراطی خواندن نیروهای بسیج و جوانان انقلابی، پیرامون جایگاه شورای نگهبان ، درباره جهت دهی های فرهنگی در دانشگاه ها و موضوع بورسیه ها، در خصوص حمله به دلواپسان، پیرامون بحث و اجرای اقتصاد مقاومتی، پیرامون رفراندوم، در خصوص تحریف فرهنگ عاشورا و صلح حسنی، در رابطه با نقش تحریمها، در مورد شعار مرگ بر آمریکا، در خصوص فضای مجازی، برجام 4، 3، 2 و در روزهای اخیر در خصوص اسلام انقلابی و انقلاب اسلامی و موضوع آموزش زبان انگلیسی و … می توانیم اشاره کنیم.

 

رهبر انقلاب در 13 اردیبهشت، اصرار بر ترویج زبان انگلیسى در کشور را یک کار ناسالم اعلام می کنند و بر آموزش دیگر زبان ها نیز تاکید می ورزند اما آقای روحانی دو روز بعد می گوید: «مردم باید خودشان انتخاب کنند که چند زبان می‌خواهند بیاموزند. ببینید امروز با زبان انگلیسی چه شغل بزرگی در زمینه ‌IT در هند درست شده است. وقتی در مدرسه‌ای ۹۸ درصد دانش آموزان یک زبان را انتخاب کردند ما که نمی‌توانیم برای آن ۲ درصد معلم دیگری را به کار بگیریم.»


این در حالی است که جناب روحانی برخی از مواقع بویژه در موضوع برجام در حالی که در تقابل کامل با سخنان صریح رهبری موضع می گیرد و عمل می کند اما در پایان اظهاراتش با ابراز ارادت پررنگ به رهبر انقلاب، ایشان را هدایت گر اجرای برجام معرفی می کند و می گوید: «زمانی که ما می‌گفتیم پای میز مذاکرات می‌توان مشکل را حل کرد، بدبین ها و بدگمان ها می‌گفتند امکان‌پذیر نیست، زمانی که با 6 قدرت جهانی به توافق رسیدیم باز هم بدبین ها و بدگمان ها می‌گفتند، قابل اجرا نیست و نیز در روز اجرا باز هم بدبین‌ها گفتند که به آنچه به شما وعده داده شده عمل نخواهد شد. چرا کار یک ملت بزرگ را کوچک می‌شمارید؟ این کار بزرگی که انجام شد، کار دولت نیست، بلکه کار یک ملت بزرگ، قدرتمند و مقاوم است و کاری است که توسط همه مردم با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب انجام شده است.»
 

برجام محصول روحانی و کمیته نظارت بر حسن اجرای برجام است

آقای روحانی! چه کسی از ابتدا اعلام کرد که به دلیل خوی استکباری و فریب کاری آمریکا به نتیجه این مذاکرات خوش بین نیست، آیا جز رهبر انقلاب بارها و بارها این را فرمودند و آیا جز این است که همان هشدار دلسوزانه هم محقق شد. آقای روحانی اگر توافقی شده، چرا آقای ظریف با آمریکایی ها جلسه می گیرد تا برای اجرای توافق به راه حل مشترک برسند، اگر توافق توسط آمریکایی ها اجرا می شود چرا آقای ظریف التماس می کند و آقای سیف از دست آورد تقریبا هیچ برجام برای ایران سخن می گوید. آقای روحانی برجامی که در حال اجراست، به هیچ وجه مطابق مجوزنامه مشروط رهبر انقلاب نیست والا هر روز بر حجم تحریم ها، توهین ها و تحقیرها توسط آمریکایی ها افزوده نمی شد و به اموال ما دستبرد زده نمی شد. آنچه اجرا می شود، خواسته شما و محصول سکوت کمیته نظارت بر حسن اجرای برجام است که در طول سه ماه گذشته فقط دو جلسه تشریفاتی برگزار کرده است.


بدون تعارف آقای روحانی این رفتار شما برای مردم علامت سئوال شده است. آیا شما نمیدانید در تقابل با مواضع رهبری سخن می گویید؟ شاید جماعتی از مشاورین و پدرخوانده ها با استفاده از شما و در قالب برجام 2 و 3 و 4 به دنبال خانه نشین کردن امام المسلمین هستند که اگر چنین قصد و نیتی در مسئولی باشد، تردید نکند که به خانه خرابی خودش ختم می شود.


مردم مواضع شما را در کنار مواضع رهبرشان قرار می دهند که می فرماید: «در همین توافقی هم که با آمریکایی ها در قضیه هسته ای کردیم؛ آمریکایی ها، به انچه وعده دادند عمل نکردند. کاری که باید انجام می‌دادند را انجام ندادند.»مردم همین چند ماه قبل شنیدند که ایشان فرمود: «کسانی که امید می بندند که بنشینیم با آمریکا مذاکره کنیم و به نقطه توافقی برسیم؛ از این غفلت می‌کنند که ما باید به همه تعهدات عمل کنیم اما طرف مقابل با شیوه‌های مختلف و تقلب و خدعه سر باز می‌زند و عمل نمی‌کند به تعهداتش. این چیزی است که در مقابل چشم خود می بینیم. یعنی خسارت محض.»


در واقع طرح سخنان تقابلی با مواضع صریح رهبر انقلاب در حالی روز به روز پررنگ تر می شود که در پشت صحنه، جریان متحد اعتدالی و اصلاحاتی اول به دنبال استحاله انقلاب و از بین بردن روح انقلابی گری است و سپس به دنبال منزوی کردن نیروهای انقلابی در جامعه و طرد آنها از مراکز حساس و کلیدی کشور است. با این شیوه اگر به تصحیح مواضع غلط این افراد بپردازیم، در دام ایجاد تقابل بین دولت و رهبری گرفتار می شویم و اگر سکوت کنیم و چیزی نگوییم، جریان غرب باور و کدخدا زده به راه خود ادامه می دهد.

 

روحانی در بن بست اعتماد به آمریکا گرفتار شده است

اما چاره ای نیست باید ضمن تبیین این رفتارها از موضوع اصلی غافل نشد. ملت شریف آنچه دلواپسان و منتقدان و دلسوزان و در رأس آنها رهبری انقلاب از ابتدا در خصوص نتیجه توافقنامه ضعیف و پرابهام برجام می دیدند، در حال تحقق است. سه سال از عمر دولت گذشته، دست های آقای روحانی خالی است. او همه تخم مرغ های خود را در سبد مذاکره با آمریکا و برجام قرار داده و الان در بن بست اعتماد به غرب و آمریکا گرفتار شده برای همین نه راه پس برای خود می بیند و نه راه پیش، بنابر این تنها راه حل را با نظر مشاورانش، تغییر زمین بازی یافته است. او می خواهد ملت را به این لفاظی ها مشغول کند تا از او نتیجه وعده حل مشکلات کشور در 100 روز را که الان به روز 1000 رسیده، مطالبه نکنند. او ادعا کرد که با برجام دیوار تحریم ها فرو ریخته و همه تحریمها لغو شده اند اما حالا هر ماه ،به جای تحقق وعده های داده شده، یک تحریم جدید در کاسه دراز شده به سوی آمریکا قرار می گیرد. آمریکایی ها همچنان دبه می کنند و آقای ظریف از لزوم فشار به آمریکا برای اجرای تعهداتش سخن می گوید. آقای ظریف لطفا بگوید به غیر از ایمیل زدن و خودکار پرت کردن، چه راهکار دیگری برای اعمال فشار دارید.


رکود پدر مردم را درآورده و چشمان شما همچنان به دستان آمریکاست که تحریمها را بردارد در حالی که شیطان بزرگ اگر می خواست تحریم ها را بردارد چرا تحریم کرد؟ آقای روحانی تا از امید به آمریکا دل نکنید، مشکلات دولت تان حل نمی شود. سوگمندانه هر چه از عمر آرایش عجوزه پیر برجام بیشتر می گذرد، معایب این ننگنامه بیشتر نمایان می شود و عده ای عصبانی تر می شوند.

 

پس از دوره نمایندگی همچنان در سنگر دفاع از انقلاب خواهم بود

* در طول این سال ها نه به کسی باج دادم و نه از کسی باج گرفته ام و برای همین مطابق قاعده انتخاب بین باز بودن جیب یا باز بودن دهان، جیب را بستم تا دهانم آزادنه باز باشد. 

با صدای بلند و رسا اعلام می کنم که هرگز به ننگنامه برجام رضایت ندادم و تا جایی که توانستم به تبیین آنچه رهبر معظم انقلاب در چند سخنرانی مهم خود و در پاسخ به نامه های رئیس جمهور و در مجوز نامه مشروط برجام تعیین فرمودند، همت گماشتم. اما روزی را می بینم که مدافعان سینه چاک این ننگنامه، همان هایی که آن را در 20 دقیقه از سد مجلس عبور دادند، خود برای حمله به این عهدنامه و ننگنامه برجام، از یکدیگر سبقت می گیرند تا بلکه این لکه سیاه را از کارنامه خود پاک کنند.

رجانیوز

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۱
م. هوشیار

برجام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">