اندیشه های تمدن ساز

باید همه احساس کنند که مسئولیت ایجاد تمدن اسلامیِ نوین بر دوش آنهاست. رهبر معظم انقلاب

اندیشه های تمدن ساز

باید همه احساس کنند که مسئولیت ایجاد تمدن اسلامیِ نوین بر دوش آنهاست. رهبر معظم انقلاب

جنبش letter4u

Reba.ir

اندیشه های تمدن ساز

من با اطمینان کامل می‏گویم: این هنوز آغاز کار است، و تحقق کامل وعده‏ ی الهی یعنی پیروزی حق بر باطل و بازسازی امت قرآن و تمدن نوین اسلامی در راه است:
«وَعَدَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ لَیَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِی الأَرْضِ کَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِینَ مِنْ قَبْلِهِمْ وَ لَیُمَکِّنَنَّ لَهُمْ دِینَهُمُ الَّذِی ارْتَضی لَهُمْ وَ لَیُبَدِّلَنَّهُمْ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْناً یَعْبُدُونَنِی لا یُشْرِکُونَ بِی شَیْئاً وَ مَنْ کَفَرَ بَعْدَ ذلِکَ فَأُولئِکَ هُمُ الْفاسِقُونَ»
نشانه‏ ی این وعده ی تخلف‏ ناپذیر در اولین و مهم‏ترین مرحله، پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و بنای بلندآوازه ی نظام اسلامی بود که ایران را به پایگاه مستحکمی برای اندیشه ی حاکمیت و تمدن اسلامی تبدیل کرد.
پیام رهبری به کنگره عظیم حج - 17/09/1387

کانال ما در سروش:
http://sapp.ir/tamadonsazan

حادثه عظیمی بنام مسأله گروگانگیری درتاریخ ما اتفاق افتاد. ابرقدرتی بنام امریکا، شکسته شد. این بت امریکا درهم شکسته شد. کسانی درجامعه ما و در سراسر جهان بودند که فکر می کردند به امریکا نمی شود گفت بالا چشمت ابرو است و این مسأله را باور یقین داشتند. بت امریکا شکسته شد. این خیالی این بت پوشالی ازبین رفت از همان آغاز یک عده با مسأله گروگانگیری مخالفت کردند. یک عده می گفتند بی چون و چرا و بلافاصله گروگانها باید آزاد شوند. عده ای می گفتندباید بمانند و من روی این جمله تأکیدکنم. ملت ایران، در گروگانگیری ما گروگان نگرفته بودیم تا پولی رابه دست بیاریم. این تبلیغات خود آمریکا است. ماگروگانگیری کردیم برای اینکه توطئه بزرگ آمریکا را خنثی کنیم. آنها می خواسته اند توطئه ای را بنام «شاه» درخارج به وجود آورند. توطئه راما خنثی کردیم، درمسأله گروگانگیری بسیاری از حقایق برای امت و ما روشن شد. که روشنی آن حقایق و آن خطوط از میلیاردها میلیارد دلار برای ما ارزنده تراست. ما در مسأله گروگانگیری آنقدر مقاومت کردیم تا آمریکا در برابر ملت ما خم شود. مسأله پول مطرح نبود مسأله خم شدن آمریکا مطرح بود. آنقدر مقاومت کردیم تا آمریکا در برابر ملت ما وارد به رکوع شد. چه کسانی باگروگانگیری مخالف بودند؟ چه کسانی موافق بودند؟ چه کسانی بودند که در همان روزهایی که دولت چانه میزد و می خواست تضمین بگیرد، ناراحت و لرزان بودند و می گفتند چه کسی به دولت گفته است تضمین بگیرد؟ چرا زودتر این ها را رها نمی کنند؟ و وقتی اینها رها شدند و آمریکا تسلیم شد. چه کسانی فریادها را آغاز کردند برای اینکه عقب نیفتند و به قول معروف دست پیش کرفتند. اینها مسائلی است که برای ما روشن و آشکار بشود. چه کسانی بودند که می خواستند (اف-۱۴) های ما را به آمریکا پس بدهند؟ همان اف-۱۴هایی که امروز حفاظت آسمان ایران را به عهده دارند. چه کسانی مخالفت کردند؟ چه کسانی اصرار داشتندبراینکه اف-۱۴که سرمایه ای بود برای نیروهای هوایی ما، و آن وقت من در ستاد ارتش بودم. افسرانی آمده بودند و گریه می کردند و می گفتند مبادا این توطئه تحقق پیدا بکند. و امروزه دراین جنگ دیدیم که حتی حفاظت قسمتی از آسمان تهران به عهده همین اف-۱۴ها بود و اینها توانستند آسمان ما را حفاظت کنند. این مسأله مهم نیست؟ نباید اینها برای ما روشن بشود؟

دکتر حسن  - تاریخ: ۱۳۵۹/۱۱/۱۸

منبع: کتابخانه موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی

نظرات  (۲)

۲۵ فروردين ۹۵ ، ۱۸:۳۸ سیّد محمّد جعاوله
@@@@
خدا به آدم عمر بده چه چیزا که نمیبینه


در جواب این چه کسانی چه کسانی باید گفت همونها که 16 آذر 94 بهشون سلام فرستادی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">