اندیشه های تمدن ساز

باید همه احساس کنند که مسئولیت ایجاد تمدن اسلامیِ نوین بر دوش آنهاست. رهبر معظم انقلاب

اندیشه های تمدن ساز

باید همه احساس کنند که مسئولیت ایجاد تمدن اسلامیِ نوین بر دوش آنهاست. رهبر معظم انقلاب

جنبش letter4u

Reba.ir

اندیشه های تمدن ساز

من با اطمینان کامل می‏گویم: این هنوز آغاز کار است، و تحقق کامل وعده‏ ی الهی یعنی پیروزی حق بر باطل و بازسازی امت قرآن و تمدن نوین اسلامی در راه است:
«وَعَدَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ لَیَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِی الأَرْضِ کَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِینَ مِنْ قَبْلِهِمْ وَ لَیُمَکِّنَنَّ لَهُمْ دِینَهُمُ الَّذِی ارْتَضی لَهُمْ وَ لَیُبَدِّلَنَّهُمْ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْناً یَعْبُدُونَنِی لا یُشْرِکُونَ بِی شَیْئاً وَ مَنْ کَفَرَ بَعْدَ ذلِکَ فَأُولئِکَ هُمُ الْفاسِقُونَ»
نشانه‏ ی این وعده ی تخلف‏ ناپذیر در اولین و مهم‏ترین مرحله، پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و بنای بلندآوازه ی نظام اسلامی بود که ایران را به پایگاه مستحکمی برای اندیشه ی حاکمیت و تمدن اسلامی تبدیل کرد.
پیام رهبری به کنگره عظیم حج - 17/09/1387

کانال ما در سروش:
http://sapp.ir/tamadonsazan

رهبری

نگاهی دیگر به انتخابات اسفند 94؛

حالا تحریم کننده انتخابات و استعفا دهنده مجلس ششم و صاحب نظریه آتشفشانهای سوزان و فلان عضو نهضت آزادی، همه دعوت به انتخابات می کنند و می آیند. حتی آنتن بی بی سی فارسی هم دعوت به انتخابات می کند. و البته همه شان در پازلی بزرگتر بازی می کنند و آن تثبیت و تحکیم نظام قدرتمند جمهوری اسلامی است.

گروه سیاست جهان نیوز ـ سید محمدعلی صدری نیا: نمی دانم یادتان هست یا نه، تا همین چند سال پیش یک سری ها بیرون از ایران در شبکه های ماهواره ای توهم داشتند که فلان روز به ایران می آیند و به قول خودشان رژیم را ساقط می کنند و بر مسند امور می نشینند. امثال جناب هخا که حتی قرار زمان و مکان فرود هواپیمایش را هم با توهم گذاشته بود.

نمی دانم یادتان هست یا نه، روزی عده ای از نمایندگان مجلس در دوران اصلاحات با هم قرار گذاشتند که همه با هم یکباره استعفا دهند و کمیت کشور را لنگ بگذارند و نظام را مجبور به عقب نشینی از قانون و از نظارت شورای نگهبان کنند.


به گمانم یادتان هست روزی که عده ای نامه نوشتند و از آتشفشانهایی که از درون سینه های سوزان تغذیه می شوند گفتند و تهدید کردند که اگر خواستشان محقق نشود، این آتشفشانها به کف خیابانها خواهد رسید. و رساندند و آتش زدند و سوزاندند و هشت ماه کشور را به آشوب کشیدند،تا نظام یک قدم عقب برود و صندوقهای رای مردم را، یعنی امانات مردم که حق الناس بود را باطل کند.

و حتما یادتان هست همین انتخابات چند سال پیش مجلس نهم را. که عده تحریمش کردند با این تصور که مردم نمی آیند و آبروی نظام می رود و چهارستون بدن نظام می لرزد...

اما حالا بعد از این انتخابات می شود خوب قضاوت کرد همه این اتفاقات را. آقا نه یک قدم از قانون و نظارت شورای نگهبان کوتاه آمد. نه راضی شد به باطل کردن امانات مردم در سال هشتاد و هشت. و نه اجازه داد ذره ای لرزه به پیکر نظام بیفتد از شر تحریم کنندگان و بدخواهان. همه تهدیدکنندگان حکایتشان حکایت جناب هخا و دوستانش شد و به تاریخ پیوستند...

آقا این روزها حتی با صدای رسا و بلند از همه کسانی که نظام و انقلاب را هم قبول ندارند دعوت می کنند تا پای صندوقهای رای بیایند و اتفاقا آنها هم می آیند و سر و دست می شکنند برای دعوت مردم به انتخاباتی که تا دیروز تحریمش می کردند و سر و دست می شکنند برای رای دادن به تایید صلاحیت شدگان توسط شورای نگهبانی که تا دیروز تضعیفش می کردند. حالا تحریم کننده انتخابات و استعفا دهنده مجلس ششم و صاحب نظریه آتشفشانهای سوزان و فلان عضو نهضت آزادی، همه دعوت به انتخابات می کنند و می آیند. حتی آنتن بی بی سی فارسی هم دعوت به انتخابات می کند. و البته همه شان در پازلی بزرگتر بازی می کنند و آن تثبیت و تحکیم نظام قدرتمند جمهوری اسلامی است.

و بی‌خود نیست که مهاجرانی از آنور آب می گوید:"ابتکار نخست در ساخت فضای جدید سیاسی و اجتماعی از آنِ آیت الله خامنه ای است. با توجه به تجربه برجام و انتخابات خبرگان و مجلس، می توان از ثبات سیاسی به نحو روشنی سخن گفت. تلاش برای تغییر رژیم در ایران دیگر یک افسانه است. آن جمله معروف تمام گزینه ها روی میز است دیگر به تاریخ سپرده شد. ندیده های ندیده های ما هم تغییر نظام در ایران را نخواهند دید!"

نمی دانم آن تحریم کنندگان و تضعیف کنندگان و تهدیدکنندگان، امروز دریافته اند که آجر روی آجر بند نمیشد، اگر یکی از خواسته های آنان محقق می شد؟ و باید خواب ثبات سیاسی در ایران را میدیدیم اگر بنا بود تدبیر آنان عملی شود؟!

اما خدا را شکر که این مملکت آقایی دارد و آقای ما آقای تدبیرهای بزرگتر است...

چه قصه، قصه پر ماجرای انتخابات در ایران باشد، چه پرونده پر پیچ و خم هسته ای...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۶
م. هوشیار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">