اندیشه های تمدن ساز

باید همه احساس کنند که مسئولیت ایجاد تمدن اسلامیِ نوین بر دوش آنهاست. رهبر معظم انقلاب

اندیشه های تمدن ساز

باید همه احساس کنند که مسئولیت ایجاد تمدن اسلامیِ نوین بر دوش آنهاست. رهبر معظم انقلاب

جنبش letter4u

Reba.ir

اندیشه های تمدن ساز

من با اطمینان کامل می‏گویم: این هنوز آغاز کار است، و تحقق کامل وعده‏ ی الهی یعنی پیروزی حق بر باطل و بازسازی امت قرآن و تمدن نوین اسلامی در راه است:
«وَعَدَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ لَیَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِی الأَرْضِ کَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِینَ مِنْ قَبْلِهِمْ وَ لَیُمَکِّنَنَّ لَهُمْ دِینَهُمُ الَّذِی ارْتَضی لَهُمْ وَ لَیُبَدِّلَنَّهُمْ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْناً یَعْبُدُونَنِی لا یُشْرِکُونَ بِی شَیْئاً وَ مَنْ کَفَرَ بَعْدَ ذلِکَ فَأُولئِکَ هُمُ الْفاسِقُونَ»
نشانه‏ ی این وعده ی تخلف‏ ناپذیر در اولین و مهم‏ترین مرحله، پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و بنای بلندآوازه ی نظام اسلامی بود که ایران را به پایگاه مستحکمی برای اندیشه ی حاکمیت و تمدن اسلامی تبدیل کرد.
پیام رهبری به کنگره عظیم حج - 17/09/1387

کانال ما در سروش:
http://sapp.ir/tamadonsazan

طنز/ به برجام آسیبی نرسید!

سه شنبه, ۱ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۱۲ ب.ظ
گروه طنز رجانیوز- رضا عیوضی:
با امضای قانون اخیر آمریکا توسط اوباما، اتباع ۳۴ کشور که قبلا بدون ویزا به آمریکا سفر می‌کردند، درصورتی که اگر فقط یک‌بار پا به ایران بگذارند، دیگر نمی‌توانند بدون ویزا به آمریکا بروند. اما نکته قشنگ قضیه جایی‌است که نه تنها این قانون، صنعت توریست و گردشگری و بازرگانی و کلا اقتصاد ایران را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد، بلکه با مفاد برجام نیز در تناقض آشکار است. اما جان کری جان طی نامه‌ای به ظریف‌الممالک گفته است "خیالت تخت جواد، ما جوری این قانون رو اجرا می‌کنیم که برجام هیچ آسیبی نبینه!"
و البته مقامات وزارت خارجه ایران هم گفتن چقدر خوب، دیگه خیالمون راحت شد! احتمالا در همین چند روز آینده شاهد انتشار چنین اخباری در رسانه‌ها باشیم:
 
فردا
دولت آمریکا تعدادی از اتباع ایرانی را به اعدام محکوم کرد.
در همین رابطه وزیر امور خارجه آمریکا طی تماسی تلفنی با عباس عراقچی گفت "دوستان‌مان در ایران خیالشان راحت باشد، من تضمین می‌دهم که جوری آن‌ها را اعدام کنیم که کوچکترین آسیبی به برجام نرسد"
در ادامه عراقچی از وی تشکر کرد.
 
پس‌فردا
دولت آمریکا پس از تصویب یک قانون، بعد از بلوکه کردن اموال همه ایرانیان مقیم آمریکا، آن‌ها را به فروش رساند و پول حاصله را در اختیار مریم‌رجوی گذاشت؛ در این باره محمدجواد ظریف ضمن ابراز نگرانی گفت "مصوبه اخیر می‌توانست به برجام آسیب جدی برساند که خداروشکر قبل از آسیب، کری ضمن نامه‌ای تضمین داد جوری این‌کار را کرده‌ است که به برجام خللی وارد نشده"
 
یک هفته بعد
به دنبال تصویب لایحه اخیر مجلس سنا توسط دولت اوباما، کلا از این به بعد هر کسی که در گوگل‌مپ روی ایران زوم کند و ایران را نگاه کند، دیگر حق ندارد به آمریکا پا بگذارد. در همین رابطه عباس عراقچی با ارسال نامه‌ای از جان کری به دلیل دقت و اهتمام وی به برجام تشکر کرد.
 
یک‌ماه بعد
بمب‌افکن‌های آمریکا تاسیسات هسته‌ای ایران را بمباران کردند.
جان کری در همین رابطه ضمن تماس تلفنی با ظریف، برای برجام آرزوی سلامتی و شفای عاجل کرد. رئیس‌جمهور روحانی نیز ضمن تشکر از تلاش‌های تیم مذاکره کننده گفت "دوران انتقاد به برجام تمام شده است"
 
یک‌سال بعد
نیروهای ارتش آمریکا ضمن حضور در خاک ایران، اقدام به محاصره چاه‌های نفت این کشور کردند.
بدنبال انتشار این خبر، جان کری ضمن حضور در پشت‌بام منزل ظریف، از وی به دلیل آسیب‌های جزئی وارد شده به برجام معذرت خواست و تضمین داد در آینده تلاش بیشتری برای اجرای برجام به کار خواهد گرفت.
ظریف نیز از زحمات وی تشکر کرد... .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">