اندیشه های تمدن ساز

باید همه احساس کنند که مسئولیت ایجاد تمدن اسلامیِ نوین بر دوش آنهاست. رهبر معظم انقلاب

اندیشه های تمدن ساز

باید همه احساس کنند که مسئولیت ایجاد تمدن اسلامیِ نوین بر دوش آنهاست. رهبر معظم انقلاب

جنبش letter4u

Reba.ir

اندیشه های تمدن ساز

من با اطمینان کامل می‏گویم: این هنوز آغاز کار است، و تحقق کامل وعده‏ ی الهی یعنی پیروزی حق بر باطل و بازسازی امت قرآن و تمدن نوین اسلامی در راه است:
«وَعَدَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ لَیَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِی الأَرْضِ کَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِینَ مِنْ قَبْلِهِمْ وَ لَیُمَکِّنَنَّ لَهُمْ دِینَهُمُ الَّذِی ارْتَضی لَهُمْ وَ لَیُبَدِّلَنَّهُمْ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْناً یَعْبُدُونَنِی لا یُشْرِکُونَ بِی شَیْئاً وَ مَنْ کَفَرَ بَعْدَ ذلِکَ فَأُولئِکَ هُمُ الْفاسِقُونَ»
نشانه‏ ی این وعده ی تخلف‏ ناپذیر در اولین و مهم‏ترین مرحله، پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و بنای بلندآوازه ی نظام اسلامی بود که ایران را به پایگاه مستحکمی برای اندیشه ی حاکمیت و تمدن اسلامی تبدیل کرد.
پیام رهبری به کنگره عظیم حج - 17/09/1387

کانال ما در سروش:
http://sapp.ir/tamadonsazan

سید حسن نصرالله

مصاحبه‌ خواندنی سید حسن نصرالله با روزنامه‌ الاخبار - مرداد 1393

رجانیوز: دبیرکل حزب‌‌الله لبنان سید حسن نصرالله، در سالگرد پیروزی حزب‌‌الله در جنگ 33 روزه و در روزهای پیروزی مقاومت در جنگ غزه، مصاحبه‌ای تفصیلی با روزنامه‌ی الاخبار لبنان داشت. 


*چیزی امروز بین مردم شایع است که فلسطین چه ربطی به ما دارد و چرا باید قدس را آزاد کنیم؟


-خطرناک‌ترین چیزی که ما الان با آن مواجهیم (چه در ذهنیت لبنانی و چه در ذهنیت عربی) آن است که به جایی برسیم که ملت‌های منطقه وجود اسرائیل را طبیعی بدانند و بگویند که تهدیدی برای منطقه و برای ملت‌های منطقه نیست و اسرائیل اگر مشکلی هم باشد فقط مشکل ملت فلسطین است نه مشکل همه‌‌ی ملت‌های منطقه. این حرفی است که به سیاست و مسائل امنیتی و اقتصاد مرتبط است.
اسرائیل، اولا یک موجودیت غیرقانونی و تهدیدی برای منطقه است، تهدیدی دائمی برای منطقه. و نمی‌شود با این تهدید همزیستی داشت فلذا باید هدف نهایی این امت، نابود کردن آن از صفحه‌ی وجود باشد (گذشته از همه‌ی مشکلات و حساسیت‌ها و گذشته از همه‌ی چیزهایی که بین فلسطینی‌ها و غیر فلسطینی‌ها و بین شیعه و سنی و بین مسلمانان و مسیحیان رخ داده و رخ می‌دهد) همه‌ی این درگیری‌ها و حساسیت‌ها و اختلافات و نبردها نباید این فرهنگ را از بین ببرد که اسرائیل یک غده‌ی سرطانی و شر مطلق و خطری برای همه‌ی ملت‌ها و حکومت‌های این منطقه و کرامتش و مقدساتش است، در نتیجه هدف نهایی باید نابودی کامل آن باشد.
آنها می‌خواهند ما را به این نقطه برسانند [که اسرائیل یک موجودیت طبیعی] است. در برخی مراحل هم موفق بوده‌اند ولی ما نباید به آن نقطه برسیم. طبعا همه‌ی‌ اینها وقتی است که از منظر سیاست و اقتصاد و امنیتی و نظامی و محیطی و مسائلی از این دست صحبت کنیم وگرنه اگر از منظر عقیدتی بخواهیم ببینیم، اصلا این موضوع قابل بحث نیست [و واضح است]. در موضوعات عقیدتی، تعداد کمتری تحت تأثیر جو عمومی و عواطف قرار می‌گیرند. همین است که می‌بینیم مردم تأکید می‌کنند موضع عقیدتی درباره‌ی موضوع اسرائیل دارند، و این موضوع ربطی به این ندارد که با فلسینی‌ها توافق داریم یا اختلاف داریم. در نتیجه، ارتباط حزب‌الله به درگیری با دشمن اسرائیلی و حتی به وقایع میدانی داخل فلسطین جای بحث ندارد.

 

متن کامل مصاحبه در رجانیوز

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۷

نظرات  (۱)

قبر ابن ملجم در تهران است !!!
ببینید =>     http://llink.ir/4xsu

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">