اندیشه های تمدن ساز

باید همه احساس کنند که مسئولیت ایجاد تمدن اسلامیِ نوین بر دوش آنهاست. رهبر معظم انقلاب

اندیشه های تمدن ساز

باید همه احساس کنند که مسئولیت ایجاد تمدن اسلامیِ نوین بر دوش آنهاست. رهبر معظم انقلاب

جنبش letter4u

Reba.ir

اندیشه های تمدن ساز

من با اطمینان کامل می‏گویم: این هنوز آغاز کار است، و تحقق کامل وعده‏ ی الهی یعنی پیروزی حق بر باطل و بازسازی امت قرآن و تمدن نوین اسلامی در راه است:
«وَعَدَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ لَیَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِی الأَرْضِ کَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِینَ مِنْ قَبْلِهِمْ وَ لَیُمَکِّنَنَّ لَهُمْ دِینَهُمُ الَّذِی ارْتَضی لَهُمْ وَ لَیُبَدِّلَنَّهُمْ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْناً یَعْبُدُونَنِی لا یُشْرِکُونَ بِی شَیْئاً وَ مَنْ کَفَرَ بَعْدَ ذلِکَ فَأُولئِکَ هُمُ الْفاسِقُونَ»
نشانه‏ ی این وعده ی تخلف‏ ناپذیر در اولین و مهم‏ترین مرحله، پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و بنای بلندآوازه ی نظام اسلامی بود که ایران را به پایگاه مستحکمی برای اندیشه ی حاکمیت و تمدن اسلامی تبدیل کرد.
پیام رهبری به کنگره عظیم حج - 17/09/1387

کانال ما در سروش:
http://sapp.ir/tamadonsazan

بزغاله‌های مجازی و مدرن!

سه شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۲۲ ب.ظ

بزغاله‌های مجازی و مدرن!

بزغاله

لطفاً به این حکایت تاریخی توجه کنید:
معاویه به کمک دستیار دسیسه‌گرش عمروعاص تصمیم گرفتند تا از محبوبیت حضرت علی(ع) نزد کودکان شیعه بکاهند. نقشه‌های گوناگونی را مرور کردند تا این‌که به پیشنهاد عمروعاص قرار شد تعدادی بزغاله تهیه و از طرف معاویه به این کودکان هدیه بدهند و بعد از مدتی که کودکان با این بزغاله‌ها انس گرفتند، آن‌ها را دزدیده و تقصیر آن را گردن حضرت امیر(ع) بگذارند.
در دنیای ما هم به شیوه‌های دیگری این حکایت در حال تکرار شدن است.
دشمن اول تصمیم می‌گیرد بازی‌های جذاب رایانه‌ای، خدمات اینترنتی و مانند آن را رایگان در اختیار ما بگذارد و بعد از مدتی به بهانه تحریم، همه آن‌ها را از کاربران پروپا قرص ایرانی می‌گیرد و محرومشان می‌کند. به نظر شما این دو حکایت شبیه هم نیستند؟ نوجوان ایرانی وقتی دلیل محروم شدن از بازی موردعلاقه خود را به نظام و سیاست‌های آن مرتبط بداند، چه واکنش عاطفی از خود بروز خواهد داد؟
این‌گونه حقه‌های حرفه‌ای شاید به‌نظر ساده یا پیش‌پاافتاده به‌نظر برسد ولی نه ساده است و نه بدون سابقه؛ بلکه شگردهایی است که دشمن در جنگ نرم از آن‌ها بیش‌ترین بهره‌برداری را می‌کند. فرزندان خود را از آسیب‌ها و حیله‌ها با خبر کنیم.
[1]


برای مطالعه بیشتر ر.ک:
http://www.askdin.com/thread46429.html

پی نوشت :
1. ماهنامه خانه خوبان، ابراهیم اخوی، شماره 73

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۹
م. هوشیار

نظرات  (۱)

چقدر عجیب و جالب!!
ببینید چقدر گفته شد استکبار جهانی معاویه زمان است، بعد از جمل ۸۸ گفتیم صفین هم واقع شد (مذاکرات هسته ای از دولت قبل تا الان) و حالا فقط خدا کند ماجرای حکمیت در مذاکرات هسته ای اتفاق نیفتد.
جنس آزمونها از فاز سخت به نیمه سخت (فتنه ۸۸) و نرم (مذاکرات) تغییر کرده و احتمالا فتنه های پیش رو فوق العاده پیچیده تر خواهد بود.

تطبیق مطلب بالا هم نشان می دهد که تاریخ به شکل عجیبی در حال تکرار است.

حالا کسانی که دنبال سفیانی می گردند توجه کنند طبق روایت خروج یک سفیانی در مقابل هر کدام از اهل بیت علیهما السلام و با توجه به اینکه قیام امام زمان در واقع همان تکرار عاشوراست، بنابراین سفیانی یزید زمانه خواهد بود.
بنابراین سفیانی فرزند معاویه زمان یعنی استکبار جهانی است. حالا شما را ارجاع می دهیم به این سخن از رهبر معظم انقلاب که فرمودند اسرائیل ولد نامشروع استکبار جهانی است.

بنابراین مصداق سفیانی در زمان ما کسی نیست جز رژیم منحوس صهیونیستی.
شگفتا و صد شگفتا آنکه یزید هم خودش در جنگ با امام حسین علیه السلام شرکت نکرد و جنگ نیابتی از طرف او، توسط ابن زیاد ملعون و یاران خبیثش بر ضد فرزند رسول خدا انجام شد.

به دور و برتان نگاه کنید... آیا آل سعود خائن همان ابن زیاد زمانه نیست؟
آیا قطر، ترکیه و اردن همان حرمله و عمر سعد و شمر زمانه نیستند؟!

شمر آن کسی نبود که سر امام زمانش را از قفا برید؟!

چه کسانی الان طمع گندم ری را باز در سر می پرورانند؟


بدانید اگر حکمیت اتفاق نمی افتاد نهروانی نبود، و اگر نهروان نبود علی در محراب به شهادت نمی رسید و اگر علی به شهادت نرسیده بود معاویه به قدرت نمی رسید و کربلایی هم اتفاق نمی افتاد...

فاعتبروا یا اولی الابصار..‌.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">