اندیشه های تمدن ساز

باید همه احساس کنند که مسئولیت ایجاد تمدن اسلامیِ نوین بر دوش آنهاست. رهبر معظم انقلاب

اندیشه های تمدن ساز

باید همه احساس کنند که مسئولیت ایجاد تمدن اسلامیِ نوین بر دوش آنهاست. رهبر معظم انقلاب

جنبش letter4u

Reba.ir

اندیشه های تمدن ساز

من با اطمینان کامل می‏گویم: این هنوز آغاز کار است، و تحقق کامل وعده‏ ی الهی یعنی پیروزی حق بر باطل و بازسازی امت قرآن و تمدن نوین اسلامی در راه است:
«وَعَدَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ لَیَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِی الأَرْضِ کَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِینَ مِنْ قَبْلِهِمْ وَ لَیُمَکِّنَنَّ لَهُمْ دِینَهُمُ الَّذِی ارْتَضی لَهُمْ وَ لَیُبَدِّلَنَّهُمْ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْناً یَعْبُدُونَنِی لا یُشْرِکُونَ بِی شَیْئاً وَ مَنْ کَفَرَ بَعْدَ ذلِکَ فَأُولئِکَ هُمُ الْفاسِقُونَ»
نشانه‏ ی این وعده ی تخلف‏ ناپذیر در اولین و مهم‏ترین مرحله، پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و بنای بلندآوازه ی نظام اسلامی بود که ایران را به پایگاه مستحکمی برای اندیشه ی حاکمیت و تمدن اسلامی تبدیل کرد.
پیام رهبری به کنگره عظیم حج - 17/09/1387

کانال ما در سروش:
http://sapp.ir/tamadonsazan

امروز شهید شویم تا فردا شهید نشود

پنجشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۳۱ ب.ظ

شهید احمد آباد

خدایا مرا لحظه ای به خود وامگذار چرا که حجاب ها قلبم را گرفته و نمی گذارند تا تو را ببینم اما با تمام اوصاف از تو می خواهم که مرگ پرافتخاری که همانا شهادت نظیر مردان پاک است نصیبم گردان زیرا که میدانی امثال ما از مردن هراسی ندارند و پنداری چون شمع ذوب می شویم اما از این می ترسیم بعد از ما ایمان را سَر ببُرند و اگر هم نسوزیم که روشنایی می رود و جای خود را به شب می سپارد چه باید کرد هم بایستی امروز شهید شویم تا فردا بماند و هم باید بمانیم که فردا شهید نشود، خدایا، بارالها نکند وارثان خون شهیدان در راهشان گام نزنند خطابم بیشتر با دولت مردان ماست که نکند شیطان های کوچک با خون این فرزندان عزیز خان شوند و نکند زمینِ خونرنگ به تسخیر هواداران نیرنگ درآید و شهادت این عزیزان پایگاه دنائت آنها شود و درخت فداکاریشان را صاحبان ریاکاری بهره جویند و بالاخره ثمره جنگ یارانمان به چنگ فرنگی مسلکان افتد و خونین کفنان در غربت بمیرند تا خوش باوران غرب کام گیرند، نه، نه خدایا، پروردگارا هرگز، هرگز. مردان مسئول باید آنطور باشند که خدا می خواهد. امروز مسئولیت شما سنگین است مسئولیتی که علی بعد از پیام آور بر دوش داشت. برادران بدانید که خواست علی این ابرمرد تاریخ و شیر روز و زاهد شب و تشنه عشق الهی و سیراب از غم و غصه برای مکتب ایجاد جامعه ای نمونه، جامعه ای خالی از هر ظلمی، خالی از خواسته های نفسانی و خالی از بهره کشی انسان از انسان و زور گویی بنده ای بر بندگان و رسیدن به معرفت و قرب الهی است و بالاخره برادران می خواهم بگویم که برای مستضعفان کار بی منت کنید و در آخرین سخن می خواهم که این امت و دولت اسلامی همواره پشتیبان ولایت فقیه و روحانیت به خصوص این اسطوره مقاومت و نایب بر حق امام زمان (عج) باشند که همانا اطاعت از خداوند متعال است.

وصیت نامه شهید احمد آباد – کتاب من زنده ام ص 635

 

شهید احمد آباد در عملیات کربلای 5 در منطقه شلمچه در گردان جعفر طیار در تاریخ 65/11/1 به درجه رفیع شهادت نائل آمد. ایشان برادر خانم معصومه آباد نویسنده کتاب من زنده ام بودند که در پایان کتاب وصیت نامه این شهید بزرگوار آورده شده است.

نظرات  (۱)

۲۱ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۳۳ محمد محمدیان
چه دنیای زیبایی داشتند  شهدا
و چه دنیای پر پیچ و خمی داریم ما .

موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">