اندیشه های تمدن ساز

باید همه احساس کنند که مسئولیت ایجاد تمدن اسلامیِ نوین بر دوش آنهاست. رهبر معظم انقلاب

اندیشه های تمدن ساز

باید همه احساس کنند که مسئولیت ایجاد تمدن اسلامیِ نوین بر دوش آنهاست. رهبر معظم انقلاب

جنبش letter4u

Reba.ir

اندیشه های تمدن ساز

من با اطمینان کامل می‏گویم: این هنوز آغاز کار است، و تحقق کامل وعده‏ ی الهی یعنی پیروزی حق بر باطل و بازسازی امت قرآن و تمدن نوین اسلامی در راه است:
«وَعَدَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ لَیَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِی الأَرْضِ کَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِینَ مِنْ قَبْلِهِمْ وَ لَیُمَکِّنَنَّ لَهُمْ دِینَهُمُ الَّذِی ارْتَضی لَهُمْ وَ لَیُبَدِّلَنَّهُمْ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْناً یَعْبُدُونَنِی لا یُشْرِکُونَ بِی شَیْئاً وَ مَنْ کَفَرَ بَعْدَ ذلِکَ فَأُولئِکَ هُمُ الْفاسِقُونَ»
نشانه‏ ی این وعده ی تخلف‏ ناپذیر در اولین و مهم‏ترین مرحله، پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و بنای بلندآوازه ی نظام اسلامی بود که ایران را به پایگاه مستحکمی برای اندیشه ی حاکمیت و تمدن اسلامی تبدیل کرد.
پیام رهبری به کنگره عظیم حج - 17/09/1387

کانال ما در سروش:
http://sapp.ir/tamadonsazan

می‌خواهم برای شما کف بزنم!

پیاده روی ظریف و کری

سیده‌آزاده امامی: گلایه کردند که «چرا برای آن‎طرفی‎ها کف می‎زنید، خدایتان «عقل» دهاد»!
کسی که کف نزده بود، همه‎اش شکوه و هشدار به شما بود. این هم از الطاف ارغوانی آقای رئیس‌جمهور است که چپ و راست حواله جماعت منتقد می‎شود، و حالا دیگر انگشت کم می‎آورم، برای شمارش الطاف بی‎کران دولت اعتدال!!! در حق منتقدان:
1- «کم‎سواد» / 2- «بی‎قانون» / 3- «بی‎دین» 4- «حسود»/  5- «افراطی»/ 6- «کاسب تحریم» / 7- «بی‎شناسنامه» / 8- «جیب‎بر»
 9- «دنیاندیده» / 10- «مستضعف فکری»
11- «بیکارند، متوهمند، دین را نمی‌شناسند»
12- «خطای دید دارند» / 13- «بزدل» که تازه باید «به جهنم» برود / 14- «منتقدان فاسد»
15- «عقب‌مانده» / 16- «مخلوقات ترسو و لرزان»  17- «تازه به دوران رسیده‎ها» / 18- الطاف اخیرشان را هم اضافه بفرمایید...
پیش‎ترها گفته بودم بر سیر الطاف! رئیس‌جمهور «نقطه پایان» نمی‎گذارم، که یقین دارم این رشته سرِ دراز دارد! پس «...» می‎گذارم تا بدانند پرونده الطاف! ایشان را هنوز نبسته‎ایم...!

خدا می‎داند همین رئیس فعلی و رفقایشان چه داد و وا اسفاها برای «اخلاق» سر می‌دادند! اصلاً آمدند که «اخلاق را به ادبیات دولتمردان بازگردانند»!
حالا خوب است رئیس‌جمهور محترم فرمودند قصد دارند «منشور حقوق شهروندی» تدوین کنند، اگر اعتقادی به «حقوق شهروندی» نداشتند چه می‎شد؟!
 بگذریم...
مگر نه اینکه دیپلماسی میدان جنگ است، آن‎هم چونان جنگی که در آن نه با دشنه و شمشیر، با پنبه سر می‎بُرند، پس باید کف زد برای سربازی که در این مصاف بیشترین آورده را داشته برای سپاه خود!
اگر می‎گویند- و راست می‎گویند- که آنچه را به سبب این «توافق» به کف آوردند، نه به «تحریم»، که به «تهدید» و «تحدید» هم به کف نمی‎آمد، پس الحق که باید برای وزیرشان کف بزنند!
اگر می‎گویند- و راست می‎گویند- که «این توافق نه تنها پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران را برای اولین بار طی دهه گذشته متوقف کرد بلکه آن را به عقب برگرداند.»، پس الحق که باید برای وزیرشان کف بزنند.
اگر می‎گویند - و راست می‎گویند- که «ایران به خاطر این توافق بزودی مجبور خواهد بود تمام ذخایر اورانیوم 20 درصدی خود را کاهش داده و به صفر برساند، صفر. لازم نیست در ریاضی درس خوانده باشید تا بدانید اسرائیل با اورانیوم صفر امن‌تر است و این چیزی است که ما به آن دست یافته‌ایم»، پس الحق که آنها باید برای وزیرشان کف بزنند!
حالا من می‎خواهم برای شما کف بزنم، شما بفرمایید برای چه، اگر نزدیم، آن‎وقت با ادبیات‌تان بنوازید ما را...
برای «سفیر»ی که «دیپورت» شد و بی‌سر و صدا «عقب نشستید» کف بزنیم، یا برای «تحریم‎ها»یی که «لغو نکرده‎اید»، یا برای «تکریم‎ها»یی که «نیاورده‎اید»، یا برای آن «گزینه‎ها»ی پوسیده هنوز مانده «روی میز»، یا برای «زیاده‎روی» اخیر- که خوب می‎دانیم و شما خوب‎تر، مفهومش را- یا برای این «سکوت» سرد در قبال جسارت به ساحت رسالت، برای اصرارتان به «حساسیت‎زدایی» از آرمان‎های انقلاب، یا برای «لبخندها»یی که پاسخش تحقیر بود روی تحقیر، یا برای این زبان‎ها که به تدبیر! شما دراز شده‎اند و پنداشته‎اند دوباره می‎توان به سلک سخن با «سلسله قاجار» برای نظام اسلامی هم خرده فرمایش داشت؟ یا برای...
خداوکیلی برای چه باید کف بزنیم؟ شما «یک چشمه» نشان‎مان بدهید، ما دریا دریا برای‌تان کف می‎زنیم. اینجاست که طنین دوباره ناله‎های مولا می‎پیچد که «شگفتا که پیوستگی آنان در «باطل» خویش و گسستگی شما در «حق» خویش دل را می‎میراند و اندوه را زنده می‎گرداند».
نکند باورتان شده است «آنچه مرقوم داشته‎اید» به‎راستی همانی‎ست که «رقم زده‎اید»!

 

لینک منبع: روزنامه وطن امروز

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۴
م. هوشیار

ظریف

هسته ای

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">