اندیشه های تمدن ساز

باید همه احساس کنند که مسئولیت ایجاد تمدن اسلامیِ نوین بر دوش آنهاست. رهبر معظم انقلاب

اندیشه های تمدن ساز

باید همه احساس کنند که مسئولیت ایجاد تمدن اسلامیِ نوین بر دوش آنهاست. رهبر معظم انقلاب

جنبش letter4u

Reba.ir

اندیشه های تمدن ساز

من با اطمینان کامل می‏گویم: این هنوز آغاز کار است، و تحقق کامل وعده‏ ی الهی یعنی پیروزی حق بر باطل و بازسازی امت قرآن و تمدن نوین اسلامی در راه است:
«وَعَدَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ لَیَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِی الأَرْضِ کَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِینَ مِنْ قَبْلِهِمْ وَ لَیُمَکِّنَنَّ لَهُمْ دِینَهُمُ الَّذِی ارْتَضی لَهُمْ وَ لَیُبَدِّلَنَّهُمْ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْناً یَعْبُدُونَنِی لا یُشْرِکُونَ بِی شَیْئاً وَ مَنْ کَفَرَ بَعْدَ ذلِکَ فَأُولئِکَ هُمُ الْفاسِقُونَ»
نشانه‏ ی این وعده ی تخلف‏ ناپذیر در اولین و مهم‏ترین مرحله، پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و بنای بلندآوازه ی نظام اسلامی بود که ایران را به پایگاه مستحکمی برای اندیشه ی حاکمیت و تمدن اسلامی تبدیل کرد.
پیام رهبری به کنگره عظیم حج - 17/09/1387

کانال ما در سروش:
http://sapp.ir/tamadonsazan

سعید جلیلی:

نامه رهبر انقلاب شروعی برای رساندن پیام تمدن اسلامی به غرب است

دکتر سعید جلیلی

نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: نامه اخیر رهبر انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی یک حرکت تمدنی است که صدای تمدن اسلامی را به گوش جوانان اروپایی و آمریکایی می رساند.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جلیلی امروز در حاشیه مراسم رونمایی از سند نقض حقوق بشر در انگلیس که در دانشکده حقوق دانشگاه تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درباره هدف رهبر انقلاب از نامه نگاری اخیر با جوانان اروپا و آمریکا گفت: برداشت من از نامه ایشان این است که این نامه در واقع یک حرکت تمدنی بود تا آنها را متوجه کند که امروز تمدنی در جهان شکل گرفته است که مخاطب آن فطرت و حقیقت است.

وی افزود: این تمدن که مفاهیم خود را بر مبنای حق و حقیقت شکل داده  و تعالی می دهد، از سوی کسانی که فکر می کنند فاقد قدرت هستند، به شدت مورد حمله و هجمه است.

جلیلی در پاسخ به این پرسش که نخستین تاثیر این نامه در جهان غرب چه خواهد بود تصریح کرد: این یک شروع ارزشمند است برای اینکه صدای تمدن اسلامی به گوش آنها [جوانان اروپا و آمریکا] برسد و بتوانند با این حرکت، برای فراتر از آنچه تمدن غرب نشان می دهد با اسلام آشنا شوند؛ آنچه در آنجا شکل می گیرد اگر در جهت مبارزه با تروریسم باشد قطعا ارزشمند است.

پشتیبانی صریح قدرت های بزرگ از تروریست های منطقه ای

نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی در ادامه با ارزیابی نوع حرکت قدرت های استعماری در جهان و مواجهه آنها با حقوق ملت ها گفت: دانشمندان هسته ای ما از یک سو از طرف قدرتی به عنوان شورای امنیت تحت فشار هستند و در لیست سیاه آنها قرار می گیرند و از سوی دیگر توسط تروریست ها مورد حمله قرار می گیرند؛ نمونه دیگر این مصداق را در سطح منطقه شاهدیم که حزب الله لبنان هم هدف حمله صهیونیست ها قرار می گیرد هم هدف تروریست ها.

جلیلی تصریح کرد: تروریست ها در حالی که علیه منافع ملت ها اقدام می کنند، این حرکت آنها از سوی قدرت های استعماری به صراحت پشتیبانی می شوند.

تکذیب ادعای صادق خرازی

جلیلی در پاسخ به سوالی درباره صحت و سقم ادعای صادق خرازی در مناظره اخیر تلویزیون با موضوع پرونده هسته ای که مدعی شده بود سعید جلیلی به خاطر شکل پیگیری پرونده هسته ای از سوی رهبر انقلاب تذکر جدی گرفته است، تاکیدکرد: این کذب محض است و به دلیل اینکه مبنا و اساس ندارد، یک نوع دروغ سازی است.

 

متن کاملتر در: پایگاه اطلاع رسانی دکتر سعید جلیلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">