اندیشه های تمدن ساز

باید همه احساس کنند که مسئولیت ایجاد تمدن اسلامیِ نوین بر دوش آنهاست. رهبر معظم انقلاب

اندیشه های تمدن ساز

باید همه احساس کنند که مسئولیت ایجاد تمدن اسلامیِ نوین بر دوش آنهاست. رهبر معظم انقلاب

جنبش letter4u

Reba.ir

اندیشه های تمدن ساز

من با اطمینان کامل می‏گویم: این هنوز آغاز کار است، و تحقق کامل وعده‏ ی الهی یعنی پیروزی حق بر باطل و بازسازی امت قرآن و تمدن نوین اسلامی در راه است:
«وَعَدَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ لَیَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِی الأَرْضِ کَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِینَ مِنْ قَبْلِهِمْ وَ لَیُمَکِّنَنَّ لَهُمْ دِینَهُمُ الَّذِی ارْتَضی لَهُمْ وَ لَیُبَدِّلَنَّهُمْ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْناً یَعْبُدُونَنِی لا یُشْرِکُونَ بِی شَیْئاً وَ مَنْ کَفَرَ بَعْدَ ذلِکَ فَأُولئِکَ هُمُ الْفاسِقُونَ»
نشانه‏ ی این وعده ی تخلف‏ ناپذیر در اولین و مهم‏ترین مرحله، پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و بنای بلندآوازه ی نظام اسلامی بود که ایران را به پایگاه مستحکمی برای اندیشه ی حاکمیت و تمدن اسلامی تبدیل کرد.
پیام رهبری به کنگره عظیم حج - 17/09/1387

کانال ما در سروش:
http://sapp.ir/tamadonsazan

در عظمت شخصیت آقا نورالدین همین بس که، وقتی به مناسبت هفتادمین سالگرد رحلت ایشان در اراک مجلس با شکوهی با حضور مسئولین، رؤسا ، روحانیّون، فضلا، شعرا و نظامیون منعقد گردید و حجت الاسلام واعظی در آن سخنرانی فرمودند، در ضمنِ صحبت ها به این اشاره کردند که، وقتی به آیت الله العظمی اراکی مدظله گفتم: آقا! چنین مجلس یادبودی برای مرحوم آقانورالدّین منعقد است. شما چه نظر و مطالبی راجع به ایشان دارید؟ فرمودند مرحوم آیت الله آقا نورالدّین کسی است که آقا امام زمان (ع) را زیارت کرده است وامام زمان (عج) با تبسمی ملیح، به ایشان فرموده است : تو اویس زمانی! با این وصف ، من که هستم که بخواهم راجع به آقا نورالدّین مطلبی بگویم.

برای مطالعه بیشتر در مورد شخصیت و کرامات ایشان به کتاب اویس زمان و نور عالمان نوشته داود نعیمی مراجعه کنید.

اویس

 

لینک مرتبط: آقانورالدین عراقی - اویس زمان

نظرات  (۲)

جمله ی سنگینی بود.
کتابو پیدا کنم سعی میکنم مطالعه کنم.
تشکر
خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">